Мектепке дейінгі білім беру

АВТОРЫ:  Смайыл Сандуғаш Серікболқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
«Мектепке дайындық: ата-аналарға практиқалық кеңестер»
МАҚСАТЫ:
Баланың мектепте оқуға дайындығы бойынша ата-аналарға әдістемелік көмек көрсету.
МІНДЕТТЕРІ:
– ата-аналардың құзыреттілігін арттыру;
– балаларды тәрбиелеуге ата-аналарды тарту (оқуға ынтасының артуы, қолдың ұсақ бұлшық еттерін жетілдіру және т.б.);
– баласы мектепке баратын кезде ата-ананың қобалжу деңгейін төмендету.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– баланың мектепте оқуға танымдық және тұлғалық даярлығы қалыптасады;
– ата-аналардың белсеңділігі артады;
– баланы мектепке даярлауда ата-аналардың білім деңгейлері кеңейіп, құзыреттіліктері артады.


АВТОРЫ:  Смайыл Сандуғаш Серікболқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
«Үй жағдайында баланы мектепке дайындаудың негізгі шарттары»
МАҚСАТЫ:
Жаңа біліктер, таным әдістері, әрекет, қарым-қатынасты қалыптастыру арқылы балаларды мектепке баруға дайындау
МІНДЕТТЕРІ:
– мектепке дайындаудың негізгі шарттары ата-ананың баламен әріптестік қарым-қатынасын орнату және дамыту;
– ата-аналарға өз балаларына, олардың қабілеттері мен мүмкіндіктеріне сенуге көмектесу;
– балаларға өзін -өзі басқара алуына және өз қылықтарына жауап беруге көмектесу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– ата-аналар өз балаларының қабілеттері мен мүмкіндіктеріне сенеді және көмектеседі;
-балалардың мектепке қызығушылығын арттыру бойынша кешенді дайындық жүргізеді;
– баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дамыту-түзету сабақтарына дайындалады;
– ата-аналар әр түрлі дамыту ойындары үлкен көмек көрсететінін біледі;
– олардың баланың жасына сәйкес келуі өте маңызды екенін түсінеді.



АВТОРЫ: 
Боранбаева Майра Сарсенхановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдері

 

 

 

 

 

 


АВТОРЫ:  Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Психолог кеңесі: балаға мектепке бейімделуге қалай көмектесуге болады?

МАҚСАТЫ:Баланың мектепке оңай бейімделуіне көмектесетін кеңестермен бөлісу
МІНДЕТТЕРІ:
-Балаларды мектепте оқуға бейімдеу әдістерін түсіну
-Балалардың мектепте оқуға деген қызығушылығын арттыру жолдарын көрсету
-Балаларда пайда болуы мүмкін мазасыздықтың алдын алу жұмыстарын ұсыну

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-Балаларды мектепте оқуға бейімдеу әдістерін түсінеді
-Балалардың мектепте оқуға деген қызығушылығын арттыру жолдарын біледі
-Балаларда пайда болуы мүмкін мазасыздықтың алдын алу жұмыстарын жүргізеді


 

 

АВТОРЫ:  Куланова Куралай Кадировна, Еуразия ұлттық университетінің «Дене шынықтыру және спорт» кафедрасының доценті
ТАҚЫРЫБЫ: Қазақтың ұмытылып, жаңғырған ұлттық ойыны «Бестемше» ойынын үйрету
МАҚСАТЫ: балалардың танымдық қабілеттерін дамытып, математикалық амалдардың үйрету
МІНДЕТТЕРІ:
– балалардың ойлау әрекетін дамытуға ықпал ету
– логикалық ойынның әдіс-тәсілдерін игеру
– қызығұшылылығын артыру

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
балаларға ұлттық ойындарды пайдалана отырып, қоршаған орта туралы білім алумен қатар, күнделікті балалармен жүргізілетін оқу-тәрбие жұмыстарында алған білімдерді ұлттық ойын арқылы толықтырып отырады. Жұмыс барысында балардың қызығушылығының артқаны байқалды. Бала тасты ұстай білетінділігі көрінді. Домалап бара жатқан тастарды байқап қалуы.1-50 ге дейін санай алуды үйренді. Ойын қимылдары әрдайым қызықты да, тартымды болуы шарт, баланы мезі қылмауы керек.


АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады


АВТОРЫ:  Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту тәсілдерін жаңартудың маңыздылығы мен өзектілігі
МАҚСАТЫ: Мектепалды даярлық сыныптары мен балабақша топтарының педагогтеріне іс-тәжірибе алмасу
МІНДЕТТЕРІ:
– педагогтерге тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлі туралы түсінік беру
– тәрбиелеу мен оқытудың сапалы оңтайлы динамикасын анықтау
– ойын қызметінен оқу қызметіне біртіндеп өтуге дайындық негіздерін ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– педагогтер тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлін зерделейді
– баланың даму мониторингін анықтайды
– балабақша түлегін мектепке бейімдеу жолдарын жұмыс барысында қолданады


АВТОРЫ:  Боранбаева Майра Сарсенхановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдары
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезінде бейне ұйымдастырылған оқу қызметін «Microsoft PowerPoint» бағдарламасында әзірлеуді үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын қадам бойынша түсіну
– Қашықтан оқытудың бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын көру
– Қашықтан оқыту кезіндегі бейне ұйымдастырылған оқу қызметін «Microsoft PowerPoint» бағдарламасында әзірлеуді ұсыну

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын түсінеді
– Microsoft PowerPoint -та бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеуді үйренеді
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеп, оқыту барысында қолданады




АВТОРЫ:  Боранбаева Майра Сарсенхановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:Google Форманы онлайн кері байланыс құралы ретінде тиімді қолдану жолдары
МАҚСАТЫ: Балабақша педагогтеріне Google Форманы қолдану жолдарын көрсету
МІНДЕТТЕРІ:
– мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен анкета жүргізуде Google форманы қолдануды тәсілдерін көрсету;
– Google форма арқылы тапсырма және анкета жасауды үйрету;
– Google форма арқылы жұмыс жасау, қолдану жолдарын ұсыну.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Google форма арқылы мектеп жасына дейінгі балалардың ата-аналарымен анкета жүргізуде қолдануды тәсілдерін көрсетеді
– мектепке дейінгі ұйымда Google форма арқылы тапсырма және анкета әзірлеуді үйренеді
– қашықтан ата-аналармен Google форма арқылы жұмыс жасау жолдарын тәрбие жіне оқыту барысында қолданады




АВТОРЫ:  Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектепке дейінгі білім беру бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:Педагогтің сөйлеу мәдениеті
МАҚСАТЫ: Педагогтің сөйлеу мәдениеті ұғымы мен компоненттерін түсіндіру
МІНДЕТТЕРІ:
– Педагогтің сөйлеу мәдениеті ұғымы мен компоненттерін түсінуі
– Педагогке сөйлеу мәдениеті ережелерін ұсыну
– Педагогке қисынсыз сөздерді қолданбауды ұсыну

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Педагогтің сөйлеу мәдениеті ұғымы мен компоненттерін түсінеді
– Педагог сөйлеу мәдениеті ережелерін біледі
– Педагог қисынсыз сөздерді қолданбайды




АВТОРЫ:  №46 «Самал» санаториялық балабақшасының инновациялық әдіскері -Рахыметова Меруерт Жанибековна
ТАҚЫРЫБЫ:«САЛАУАТТЫ ҰРПАҚ» мектепке дейінгі тәрбие мен білім беруге арналған дамытушы ойындар
МАҚСАТЫ: тірі және өлі табиғат туралы, табиғатта өзін ұстау туралы ережелерін сақтау және қоршаған орта туралы таным-түсініктерін дамыту, табиғатқа сүйіспеншілікпен қарап, қамқорлық жасай білетін ұлттық құндылықтар негізінде салауатты ұрпақ тәрбиелеу.
МІНДЕТТЕРІ:
– ұлттық құндылықтар негізінде салауатты ұрпақты тәрбиелеу жолдарын жетілдіріу;
– тірі және өлі табиғат құбылыстары туралы, ауа-райының жағдайын анықтау, табиғат құбылыстарын (маусымдық) бақылау дағдыларын қалыптастыру, танымдық ойлау қабілеттерін дамыту;
– ауа-райының жағдайын анықтау, табиғат құбылыстарын (маусымдық) бақылау дағдыларын қалыптастыру;
– Қазақстанның жер аумағында тіршілік ететін үй жануарлары мен аңдар туралы ұғымдарды дамыту, табиғат бұрышының тіршілік иелерін бақылау дағдыларын қалыптастыру;
– туған өлкенің кейбір өсімдіктері, ағаштардың түрлері, көкөністер мен жемістерді ажырата алу, пайдасы, күтіп баптау туралы туралы қарапайым ұғымдарды түсіндіру;
– бөлме өсімдіктерінің түрлері (шегіргүл, қазтамақ, қырмызыгүл, қоңыраугүл және тағы басқа) олардың айырмашылықтары туралы білімді қалыптастыру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Дамытушы ойындар арқылы бала қоршаған ортаны біледі – ол түс, пішін, заттар арасындағы кеңістік және сандық қатынастарды үйренеді. Сонымен қатар, баланың зейінін, логикалық ойлауды, қолдың моторикасын дамытуға көмектеседі.
Назар аудару және жылдам реакцияны талап ететін «Кескінді тап» дамытушы ойыны баланың байқағыштықтығын дамытады. Сонымен қатар, түстерді және олардың үйлесімдігін ажыратуға үйретеді.
Әрі ойын, әрі жаттығу ретіндегі дамытушы ойындар сериялары әсіресе, психологиялық тұрғыдан баланың рухани жай-күйінің үйлесімді дамуына көмектеседі.




АВТОРЫ:  Тусупова Дидар Тлеутаевна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:Дәстүрлі емес сурет салу техникасын қолдану жолдары
МАҚСАТЫ: мектепке дейінгі білім беру ұйым педагогтеріне дәстүрлі емес сурет алу техникасын қолдану жолдарымен таныстыру
МІНДЕТТЕРІ:
 мектеп жасына дейінгі балалардың дәстүрлі емес сурет салу техникасын қолдану жолдарын көрсету;
 дәстүрден тыс сурет салу әдістері арқылы балалардың ұсақ қол қимылын дамыту техникасын үйрету;
 дәтүрден тыс сурет салуда түтікшемен, саусақпен алақанмен, тамшуырмен, мақта таяшаларымен карандашпен, мауесекпен, балауызбен және жіп графикасы тәсілдерін таныстыру;

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
 мектеп жасына дейінгі балалардың дәстүрлі емес сурет салу техникасын қолдану жолдарын біледі;
 дәстүрден тыс сурет салу әдістері арқылы балалардың ұсақ қол қимылын дамыту техникасын қолданады;
 дәтүрден тыс сурет салуда түтікшемен, саусақпен алақанмен, тамшуырмен, мақта таяшаларымен карандашпен, мауесекпен, балауызбен және жіп графикасы тәсілдерін жасайды;