Мектепке дейінгі білім беру

АВТОРЫ:  Смайыл Сандуғаш Серікболқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
«Мектепке дайындық: ата-аналарға практиқалық кеңестер»
МАҚСАТЫ:
Баланың мектепте оқуға дайындығы бойынша ата-аналарға әдістемелік көмек көрсету.
МІНДЕТТЕРІ:
– ата-аналардың құзыреттілігін арттыру;
– балаларды тәрбиелеуге ата-аналарды тарту (оқуға ынтасының артуы, қолдың ұсақ бұлшық еттерін жетілдіру және т.б.);
– баласы мектепке баратын кезде ата-ананың қобалжу деңгейін төмендету.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– баланың мектепте оқуға танымдық және тұлғалық даярлығы қалыптасады;
– ата-аналардың белсеңділігі артады;
– баланы мектепке даярлауда ата-аналардың білім деңгейлері кеңейіп, құзыреттіліктері артады.


АВТОРЫ:  Смайыл Сандуғаш Серікболқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
«Үй жағдайында баланы мектепке дайындаудың негізгі шарттары»
МАҚСАТЫ:
Жаңа біліктер, таным әдістері, әрекет, қарым-қатынасты қалыптастыру арқылы балаларды мектепке баруға дайындау
МІНДЕТТЕРІ:
– мектепке дайындаудың негізгі шарттары ата-ананың баламен әріптестік қарым-қатынасын орнату және дамыту;
– ата-аналарға өз балаларына, олардың қабілеттері мен мүмкіндіктеріне сенуге көмектесу;
– балаларға өзін -өзі басқара алуына және өз қылықтарына жауап беруге көмектесу.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– ата-аналар өз балаларының қабілеттері мен мүмкіндіктеріне сенеді және көмектеседі;
-балалардың мектепке қызығушылығын арттыру бойынша кешенді дайындық жүргізеді;
– баланың жеке ерекшеліктерін ескере отырып, дамыту-түзету сабақтарына дайындалады;
– ата-аналар әр түрлі дамыту ойындары үлкен көмек көрсететінін біледі;
– олардың баланың жасына сәйкес келуі өте маңызды екенін түсінеді.



АВТОРЫ: 
Боранбаева Майра Сарсенхановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:
Мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдері

 

 

 

 

 

 


АВТОРЫ:  Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Психолог кеңесі: балаға мектепке бейімделуге қалай көмектесуге болады?

МАҚСАТЫ:Баланың мектепке оңай бейімделуіне көмектесетін кеңестермен бөлісу
МІНДЕТТЕРІ:
-Балаларды мектепте оқуға бейімдеу әдістерін түсіну
-Балалардың мектепте оқуға деген қызығушылығын арттыру жолдарын көрсету
-Балаларда пайда болуы мүмкін мазасыздықтың алдын алу жұмыстарын ұсыну

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-Балаларды мектепте оқуға бейімдеу әдістерін түсінеді
-Балалардың мектепте оқуға деген қызығушылығын арттыру жолдарын біледі
-Балаларда пайда болуы мүмкін мазасыздықтың алдын алу жұмыстарын жүргізеді


 

 

АВТОРЫ:  Куланова Куралай Кадировна, Еуразия ұлттық университетінің «Дене шынықтыру және спорт» кафедрасының доценті
ТАҚЫРЫБЫ: Қазақтың ұмытылып, жаңғырған ұлттық ойыны «Бестемше» ойынын үйрету
МАҚСАТЫ: балалардың танымдық қабілеттерін дамытып, математикалық амалдардың үйрету
МІНДЕТТЕРІ:
– балалардың ойлау әрекетін дамытуға ықпал ету
– логикалық ойынның әдіс-тәсілдерін игеру
– қызығұшылылығын артыру

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
балаларға ұлттық ойындарды пайдалана отырып, қоршаған орта туралы білім алумен қатар, күнделікті балалармен жүргізілетін оқу-тәрбие жұмыстарында алған білімдерді ұлттық ойын арқылы толықтырып отырады. Жұмыс барысында балардың қызығушылығының артқаны байқалды. Бала тасты ұстай білетінділігі көрінді. Домалап бара жатқан тастарды байқап қалуы.1-50 ге дейін санай алуды үйренді. Ойын қимылдары әрдайым қызықты да, тартымды болуы шарт, баланы мезі қылмауы керек.


АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады


АВТОРЫ:  Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектепке дейінгі тәрбие және оқыту бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту тәсілдерін жаңартудың маңыздылығы мен өзектілігі
МАҚСАТЫ: Мектепалды даярлық сыныптары мен балабақша топтарының педагогтеріне іс-тәжірибе алмасу
МІНДЕТТЕРІ:
– педагогтерге тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлі туралы түсінік беру
– тәрбиелеу мен оқытудың сапалы оңтайлы динамикасын анықтау
– ойын қызметінен оқу қызметіне біртіндеп өтуге дайындық негіздерін ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– педагогтер тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлін зерделейді
– баланың даму мониторингін анықтайды
– балабақша түлегін мектепке бейімдеу жолдарын жұмыс барысында қолданады


АВТОРЫ:  Боранбаева Майра Сарсенхановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдары
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезінде бейне ұйымдастырылған оқу қызметін «Microsoft PowerPoint» бағдарламасында әзірлеуді үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын қадам бойынша түсіну
– Қашықтан оқытудың бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын көру
– Қашықтан оқыту кезіндегі бейне ұйымдастырылған оқу қызметін «Microsoft PowerPoint» бағдарламасында әзірлеуді ұсыну

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеу жолдарын түсінеді
– Microsoft PowerPoint -та бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеуді үйренеді
– Қашықтан оқытуда бейне ұйымдастырылған оқу қызметін әзірлеп, оқыту барысында қолданады


[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]