Орта білім беру

Авторы: Амиргалиева Дайра Кайнемовна, жоғарғы санат, Білім беруді жаңғырту орталығы тарих пәнінің әдіскері, Нұр-Сұлтан қаласы

Тақырыбы: Сабақ берудің ерекшелігі

Мақсаты: мұғалімнің басшылығымен оқушыларға берілетін білімді саналы түрде игерту, яғни мұғалім оқу мақсаттарын дұрыс ала білуі, оны жүзеге асыруы, сабақты құруға қойылатын талаптарды меңгеруіне әдістемелік көмек көрсету

Күтілетін нәтиже:
– Мұғалім мақсатқа негізделген сабақты жоспарлауды;
– бүгінгі сабақ берудің ерекшелігі неде екендігін;
– сабақ жоспарын құруға қандай талаптар қойылатынын;
– мақсат қоюда жіберетін қателіктерді болдырмауды тәжірибе жүзінде қолдана алады.






Авторы: Миралиев Бауыржан Койшибекович, бірінші санат, Білім беруді жаңғырту орталығының география пәнінің әдіскері, Нұр-Сұлтан қаласы

Тақырыбы: Сабақта әдіс-тәсілдерді жүзеге асыруда қолданылатын цифрлық технологиялар

Мақсаты: Оқушы немесе мұғалім өз дауысын пайдаланып ақпаратты дыбыс арқылы жеткізіп сақтай алады, бейнероликке енгізуге қолданады

Тапсырма: Оқушылар дыбыс реттеуішті бағдарламаларын қолданып мәтіндегі ақпаратты дыбыс арқылы жеткізеді

Күтілетін нәтиже: Оқушы көптеген ақпаратты аз уақыт ішінде түсінеді тыңдалым, айтылым дағдыларлына оң әсер етеді, алған білімін өздігінен көрсетеді, функционалдық сауаттылығы артады өз жұмысын цифрлық ақпарат алу арқылы тәжірибе жүзінде қолдана алады.

 

 






Авторы: Е. Нуршеков, Білім берудің жаңғырту орталығының әдіскері

Тақырыбы:  Педагогикалық басылымдардың басты бағыттары

Мақсаты: Педагогтерге өз тәжірибелерін таратудағы педагогикалық басылымдардың атқаратын рөлін түсіндіру. Басылымдарға мақала жариялаудың тәртібімен таныстыру.

Күтілетін нәтиже: Тәжірибе таратудағы педагогикалық басылымдардың рөлін айқындау

 

 


Авторы: Құрмашев Дастан Мәжитұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының, Талдау және мониторинг бөлімінің әдіскері

Тақырыбы:  Педагогтерді аттестаттау рәсіміне қатысу үшін қабылданатын құжаттардың тізбесі

Мақсаты: Педагогтердің аттестаттау рәсіміне қатысу үшін құжаттарын жинауда жіберетін қателіктердің алдын алу.

Күтілетін нәтиже:

– Педагогтердің аттестаттау рәсіміне өтінішті қате жазуын болдырмау;
– Педагогтердің аттестаттау рәсіміне қатысу үшін құжаттарын толық және дұрыс жинақтау.

 

 




Авторы: Шакирова Шарипа Химановна Нұр-Сұлтан қаласы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

Тақырыбы:  Химия сабағында ойын элеметтерін пайдалану

Мақсаты: Химиялық ойындарды қолдана отырып, оқушылардың танымдық белсенділігін, логикалық ойлау қабілетін дамыту

Міндеті:

Логикалық ойлауды, алдына қойылған сұрауға немесе тапсырманы орындауға (жылдам, сенімді және дұрыс жауап беруге дағдыландыру

Күтілетін нәтиже:

Химия пәнінен теориялық білімін өзектендіреді және білім берудің жаңа талаптарына сәйкес жаһандық құзыреттілікті дамыту қажеттілігін түсінеді.

 

 




Authors: Seralina Ainagul Nauvanovna, coordinator of the international project “Global Scholars”, teacher-moderator, №38 lyceum-school.

Topic:  “Book Creator” – create your own digital library

Objective: to provide methodological assistance to teachers working on preparing a digital project on the platform “learn.globalcities.org”

Expected results:

– Teachers will get acquainted with “Book Creator” app
– Teachers will use the app and create their own digital library

 

 


Authors: Seilbayeva Moldir Beketayevna, Ms.c in Educational Leadership Nazarbayev University, teacher-researcher, English teacher in ‘Bilim-Innovation’ high school for gifted boys, Amirova Altynaу Bekpaevna, methodologist of the Center for Education Modernization, Master of Arts.

Topic:  Gamification is an effective mechanic in teaching system

Objective: to engage and involve students into education

Task: to share a personal experience in gamification

Expected results:
– to mitigate teachers’ assessment process
– to reduce paper work




АВТОРЫ:  Рамазанова Айгуль Есеновна, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Білім беруді жаңғырту орталығы» МКҚК «Талдау және мониторинг» бөлімінің басшысы

ТАҚЫРЫБЫ: Педагогтарды аттестаттау ережесіне енгізілген өзгерістер мен толықтырулар

МАҚСАТЫ: Білім беру ұйымдарының басшылары, басшы орынбасарлары, әдіскерлері мен педагогтарына аттестаудан өту бойынша өзгертілген бұйрықтағы өзгерістер мен толықтыруларды түсіндіру.

МІНДЕТТЕРІ:
– аттестаттау ережелерін түсіндіру, аттестаттау талаптары бойынша құжаттарды жинақтауды қалыптастыру;
– аттестаттау рәсімдеріне әдістемелік сүйемелдеу көрсету;
– педагог портфолиосы мазмұнының берілген өлшемшарттарға сәйкестігінің ерекшеліктерін нақтылау.

Күтілетін нәтиже:
– аттестатталатын педагогтар ережедегі өзгерістер мен толықтыруларды толық түсінеді;
– қызмет нәтижелерін кешенді талдамалық жинақтау құжаттарын ержеге сәйкес жинақтайды;
– аттестаттаудан өтпейтін педагогтар саны қысқарады.


АВТОРЫ:  Ахмет Ақжібек Нұрланқызы, №30 мектеп-гиназия, көркем еңбек пән мұғалімі

ТАҚЫРЫБЫ: Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды көркем еңбек сабағында қолдану

МАҚСАТЫ:
• практикалық міндеттерді шешу процесінде ақпараттық –коммуникативтік технологияларды көркем еңбек сабағына интеграциялау саласында педагогтердің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру.

МІНДЕТТЕРІ:

• Оқу процесінде ақпараттық-коммуникативтік технологияларды қолданудың негізгі артықшылықтарын атап өту.
Практикалық мәселелерді шешуге қажетті ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқытуда интеграциялаудың негізгі мүмкіндіктерін қарастыру.

Күтілетін нәтиже:

• Google Form бағдарламасын жетік меңгеру арқылы көркем еңбек пәнінің мұғалімдері сабақ барысын оңтайландырумен қатар уақыт үнемдеу арқылы практикалық мәселелерді жылдам шешу


АВТОРЫ:  Бахитова Махаббат Аскаровна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Баланы кітап оқуға баулудың жолдары ҚАЛАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СЕМИНАР

МАҚСАТЫ:Баланы кітап оқуға баулудың жолдарына түсінік беру

МІНДЕТТЕРІ:
-Бала кітап оқуды әдетке айналдыру үшін орындалатын жолдарды көрсету;
-Баламен кітапты қалай оқу керек екендігі туралы түсінік беру;
-Ата-аналарға арналған кеңеспен таныстыру.






АВТОРЫ:  Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы, педагогика ғылымдарының докторы, профессор, «Сатылай кешенді оқыту»технологиясының авторы.

ТАҚЫРЫБЫ: «Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ» АТТЫ ОНЛАЙН
ҚАЛАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СЕМИНАР

МАҚСАТЫ: Ж.Аймауытовтың әдістемелік мұраларындағы сабаққа қойылатын талаптар мен «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының үндестігін теориялық және практикалық түрде айқындау.

КІРІСПЕ СӨЗ: Еліміздің басты нышандарының бірі – мемлекеттік тіл. Қазақстанның мемлекеттік тілі қазақ тілі екені Ата заңымызда 90-жылдардағы күрделі кезеңнің өзінде нақты жазылған. Біз тәуелсіздік дәуірінде ана тілімізді дамыту үшін барлық жағдайды жасадық. Осы аралықта қазақ тілінде білім беретін мектептер мен оқу орындарының, балабақшалардың саны еселеп көбейді.


АВТОРЛАРЫ:  Амирхамзина Райгүл Гильмановна, Білім беруді жаңғырту орталығының бөлім басшысы; Егеубаева Жанар Бахытжановна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Мектеп кітапханаларында заманауи технологияларды тиімді пайдалану жолдары
МАҚСАТЫ: Мектеп кітапханаларында заманауи технологияларды тиімді қолдануды үйрету
МІНДЕТТЕРІ:
– мектеп кітапханаларында іс-шара ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолдану;
– кітапханашыларды заманауи сервистермен таныстыру;
– кітапханашылардың ақпараттық сауаттылығын дамыту.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– мектеп кітапханаларында іс-шара ұйымдастыруда заманауи технологияларды қолдана алады;
– кітапханашылар заманауи сервистермен жұмыс жасайды;
– кітапханашылардың ақпараттық сауаттылығы дамиды.



АВТОРЛАРЫ:  Айгараева Раушан Ратовна – Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері және Қарамырзаев Ғалымжан Алпамысұлы- «EduStream» халықаралық білім беру орталығының оқытушысы
ТАҚЫРЫБЫ:  Оқытудың жаңа форматы жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыру
МАҚСАТЫ: Оқытудың жаңа форматы жағдайында оқу үдерісін ұйымдастыруды үйрету
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн сабақ өтуде қажетті платформаларды таңдау;
– Интернет желісінен қажетті ресурстарды іздеп, жүктей алу;
– Видео сабақтар түсіру құзіреттілігін қалыптастыру
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн сабақ өтуде қажетті платформаларды таңдайды;
– Интернет желісінен қажетті ресурстарды іздеп, жүктей алады;
– Видео сабақтар түсіру құзіреттілігін қалыптастырады


АВТОРЫ:  Нұртаева Қанымай Өзбекбайқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының мектеп бөлімінің әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Математикалық сауаттылық есептерін тиімді шығару жолдары
МАҚСАТЫ: Математикалық сауаттылық есептерін шығарудың тиімді жолдарын ұсыну арқылы педагогтардың біліктілігін дағдыларын дамыту
МІНДЕТТЕРІ:
– Математикалық сауаттылық тапсырмаларын шығаруда тиімді тәсілдерін табу, орындау, өзін өзі тексеру;
– Математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдану
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Математикалық сауаттылық тапсырмаларын шығаруда тиімді тәсілдерін тауып орындайды;
– Математикалық білімді өмірлік жағдаяттарда кездесетін түрлі мәселелерді шешуде еркін қолдана алады;
– Қашықтықтан оқыту кезінде математикалық сауаттылық есептерін тиімді түрде ұсына алады


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  ZOOM платформасымен сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Мұғалімдердің ZOOM платформасымен онлайн сабақты тиімді жоспарлаудағы тәжрибелік дағдысын қалыптастыру
МІНДЕТТЕРІ:
– ZOOM платформасында онлайн сабақты өткізудің жолдарымен танысу;
– Арнайы сыныптар үшін бірнеше қайталанатын конференциялардың сілтемелерін құру жолдарын анықтау;
– ZOOM браузерінің қосымша орнатулары (настройка) беретін мүмкіндіктерді зерделеу;
– ZOOM-да топтық сабақты ыңғайлы өткізуге және оқушыларды топтастыруға (сессия залдары) кеңестер беру;
– Біздің сабақтарымызға әртүрлілікті қосатын ZOOM платформасының мүмкіндіктерін тәжірибеде қолдану.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– ZOOM платформасында онлайн сабақты өткізудің жолдарымен танысады;
– Арнайы сыныптар үшін бірнеше қайталанатын конференциялардың сілтемелерін құру жолдарын анықтайды;
– ZOOM браузерінің қосымша орнатулары (настройка) беретін мүмкіндіктерді зерделейді;
– ZOOM-да топтық сабақты ыңғайлы өткізуге және оқушыларды топтастыруға (сессия залдары) кеңестер алады;
– Біздің сабақтарымызға әртүрлілікті қосатын ZOOM платформасының мүмкіндіктерін тәжірибеде қолданады.


АВТОРЫ:  Айдарханова Амина Советқызы – Нұр-Сұлтан қаласы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері;
Өмірзақ Әбдішүкірұлы- «Алматыкітап баспасы» қазақ редакциясының бас редакторы.
ТАҚЫРЫБЫ: «Алматыкітап» баспасының веб-платформасындағы электронды оқулықтар – қашықтан оқытудың тиімді құралы ретінде.
МАҚСАТЫ: Электронды оқулықтардың мүмкіндіктері мен артықшылықтарын көрсете отырып, қашықтан оқыту барысында оқу процесіне қаншалықты ыңғайлығын тану.
МІНДЕТТЕРІ:
– Сапалы білім беру контентін ұсыну;
– Ұстаздар қауымын веб-платформадағы электронды оқулықтармен таныстыру;
– Баспаларға, мектептерге және оқушыларға қолжетімді сандық орта құру.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Электронды оқулықтардың оқу процесіне қаншалықты ыңғайлығын таныйды.


АВТОРЫ:  Айдарханова Амина Советқызы – Нұр-Сұлтан қаласы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері.
Кистаубаев Мағжан Геройханұлы – STEM Academia ғылыми зерттеулер директоры.
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқытуды сапалы ұйымдастыру (RoqedScience)
МАҚСАТЫ: Мұғалімдерді қашықтан оқыту кезінде онлайн сабақтарды қызықты әрі пайдалы өткізу амалдарымен таныстыру
МІНДЕТТЕРІ:
– Қатысушыларға интерактивті сабақ өткізіп, жұмыс бағдарламасымен таныстыру
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқытудың сапалы амалдарымен және жұмыс бағдарламасымен танысады

 

 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі
ТАҚЫРЫБЫ:  Шектеу шаралары жағдайында оқыту кезіндегі қалыптастырушы бағалау

АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады

АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.

АВТОРЫ:  Құрмашев Дастан Мәжитұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ:  Googlе форма.

МАҚСАТЫ: Педагогтердің АҚТ құзіреттілігін арттыру

МІНДЕТТЕРІ:
– Оқушылармен жұмыста «Googlе форма» әдістерін қолданудың сапасы мен тиімділігін арттыру.
– «Googlе форма» қолдану кезінде педагогтердің белсенділігін арттыру.
– Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда Googlе форманы қолдану дағдыларын қалыптастыру.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Балалармен жұмыста Googlе форманың формалары мен түрлерін дұрыс қолдана білу;
– Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда Googlе форманы қолдану әдістерін білу;
– Googlе форманың әдістерін қолдану дағдысының болуы.

Білім беру ұйымдардың педагогтеріне арналған тапсырма:

№ 1 тапсырма
Сұрақтарға жауап беріңіз:
1. Googlе форманы қайда және қашан қолдануға болады?
2. Googlе форманың көмегімен қандай жұмыс орындадыңыз?
3. Googlе басқа қосымшалары туралы білесізбе?

№ 2 тапсырма
1. Googlе формада қолданған мысалдарынызды ұсыныңыз

Жауаптарды электронды поштаға жіберіңіз [email protected]

АВТОРЫ:  Әзімбай Нұржамал Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ:  Бастауыш сынып оқушыларының сөздік қорын дамыту және сөз мәдениетін қалыптастыру жолдары

МАҚСАТЫ: Жас бастауыш сынып мамандарына әдістемелік көмек көрсету

МІНДЕТТЕРІ:

– Сөз, сөйлеу және сөздік қор ұғымдарына сипаттама
– Оқыту прцесіндегі дұрыс сөйлеуді қалыптастырудың педагогикалық мәселелері.
– Берілген ақпараттар арқылы педагогтердің белсенділігін арттыру
– Оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда сөйлеу мәдениетін дұрыс қалыптастыру

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Балалардың сөйлеу мәдениетін күнделікті өмірде дұрыс қолдана білу
– Оқушылардың сөздік қорын байыту жолдарын қалыптастыру

Білім беру ұйымдардың педагогтеріне арналған тапсырма:

№ 1 тапсырма
Сұрақтарға жауап беріңіз:

1. Оқушылардың сөйлеу мәдениетін қалай дұрыс қалыптастыруға болады?
2.Оқушылардың сөздік қорын дамыту барысында қандай жұмыс түлерін қолданасыз?
3.Мұғалімнің дұрыс сөйлеуге үйретудегі оқыту қызметі қандай?

№ 2 тапсырма
1. Өз жеке ойларыңыз бен пікірлеріңіз болса жазып жіберіңіздер

Жауаптарды электронды поштаға жіберіңіз [email protected]

АВТОРЫ:  Амиргалиева Дайра Кайнемовна, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ:  Авторлық әзірленім жазудың құрылымы мен мазмұны

АВТОРЫ:  Бұсұрман Шынар Айтмұхамбетқызы, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің №71 мектеп-лицейінің директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары

ТАҚЫРЫБЫ: Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің мақсаты, міндеттері, нысаны және іске асыру механизмдері
МАҚСАТЫ: Білім мазмұнын жаңарту жағдайында балалар мен оқушы жастарды тәрбиелеудің идеологиясы мен стратегиясын анықтау.
МІНДЕТТЕРІ:
– білім беру ұйымдары, отбасы және басқа әлеуметтік институттардың күшін біріктіру;
– қоғамның тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу;
– білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.

НЫСАНЫ: білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінің біртұтас педагогикалық процесі.
ІСКЕ АСЫРУ МЕХАНИЗІМДЕРІ: Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, тәрбиенің кешенді бағдарламасын, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
Білім беру ұйымдардың педагогтеріне арналған тапсырма:
№ 1 тапсырма
Сұрақтарға жауап беріңіз:
1. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің нормативтік негізін Қазақстан Республикасының стратегиялық құжаттары қандай?
2.Тәрбиенің мақсатын жазыңыз.
3. Тәбиенің басым бағыттары нешеу, жазып көрсетіңіз.

№ 2 тапсырма
«Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты:
Жауаптарды электронды поштаға жіберіңіз itmoni[email protected]

АВТОРЫ:  Айгараева Раушан Ратовна, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Авторлық әзірленім жазудың құрылымы мен мазмұны

МАҚСАТЫ: Педагогтердің инновациялық педагогикалық тәжірибесінің материалдарын жазуына әдістемелік көмек көрсету

НЫСАНЫ: Білім беру ұйымдарындағы барлық деңгейдегі педагогтер







АВТОРЫ:  Игембаева Салтанат Жумабековна, «№74 мектеп-гимназия» ШЖҚ МКК мұғалімі
Әдістемелік сүйемелдеу Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері – Қамижан Гуль Дуйсенбайқызы
ТАҚЫРЫБЫ: STEM – 3D баспа

МАҚСАТЫ: Барлығы: Оқушылар айналу денелерін құруды біледі.
Көпшілігі: SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі.
Кейбірі: SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, құмыраның моделін құрастырады.

Бағалау критерийі: Айналу денелерін құруды анықтайды.
SketchUp программасында объектілердің үшөлшемді моделін құрастыруды біледі.
SketchUp программасының құралдарын пайдаланып, құмыраның моделін құрастырады.

АВТОРЫ: Шакирова Шарипа Химанқызы, Нұр-Сұлтан қ. Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Химия сабақтарында қазіргі заманғы технологиялық қолдану

МАҚСАТЫ: Химия пәнінен мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру

Міндеттері: Химия пәні мұғалімдерінің білім берудегі және заманауи технологиямен жұмыс істеуге және білім беру жүйесінің ұтымды жолдарын жобалау

Күтілетін нәтиже: Химия пәнінен теориялық білімін өзектендіреді және білім берудің жаңа талаптарына сәйкес жаһандық құзыреттілікті дамыту қажеттілігін түсінеді.




АВТОРЫ: БЖО қазақ тілі мен әдебиетінің әдіскері Ж.С. Маманова

ТАҚЫРЫБЫ: «Бітібаева Қанипа Омарғалиқызының «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясы» атты қалалық онлайн семинар

МАҚСАТЫ: «Бітібаева Қанипа Омарғалиқызының «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясының» мақсаты, құрылымы мен бағытын қарастыру.

КІРІСПЕ СӨЗ: Ұстаздың «Ой тастау, ойланту, ойлау» технологиясы әдеби айтыс, пікірлесу, диологиялық әңгіме, проблема шешу, іздену сияқты өнімді әдістермен қатар оқушылардың өз бетімен ізденуіне, зерттеу жұмысына негізделеді. Жобалау, модель жасау, оқушыларды өз беттері мен жаңа өнім жасауға бағыттау – ұстаз технологиясының ең негізгі алтын діңгегі.




АВТОРЫ: Әзімбай Нұржамал Кәрімбердіқызы, Нұрсұлтан қ. Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш сынып мұғалімдерінің пәндік құзыреттіліктерін дамыту мүмкіндіктері

МАҚСАТЫ: Бастауыш білім берудің пәндік мазмұны аясында бастауыш сынып мұғалімдерінің кәсіби құзыреттіліктерін жетілдіру

Міндеттері: Бастауыш сынып мұғалімдерінің білім берудегі тұжырымдамалық негізгі және заманауи білім беру талаптары туралы теориялық білімін өзектендіру.

Күтілетін нәтиже: Бастауыш білім берудің тұжырымдамалық негізі туралы теориялық білімін өзектендіреді және білім берудің жаңа талаптарына сәйкес жаһандық құзыреттілікті дамыту қажеттілігін түсінеді.

Тапсырма:
1. «Сіздің ойыңыз қайда бағытталған?» суретті тест. Суретті тесттер- өзіңді білу мҥмкіндігі ғана емес, қандайда бір жаңалық, уақытты қызықты өткізу, жақсы демалудың бір түрі, теріс күйзелістен арылудың жолы болып табылады. Сіздің алдыңызда тіктөрт бұрыш, ортасы дөңгелекше диагоналдармен бөлінген. Тапсырма: сіз құстың суретін салуыңыз керек.Оны қай жерге салатыныңызды өзіңіз қалайсыз.
2. «Мектепте не үшін оқу керек?» сұрағын талқылау. Мұғалімдердің ой-пікірін тыңдау.
3. «Құзыретті педагог» және «Табысты оқушы» ұғымдарын салыстыру, ұқсастықтарын анықтау.

АВТОРЫ: Кулмагамбетова Акслу Шинбулатовна, Нұр-Cұлтан қ. Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Қазақ тілін коммуникативтік тұрғыда оқыту тәсілдері

МАҚСАТЫ: Қазақ тілін коммуникативтік тәсіл негізінде оқытудың ерекшеліктері мен әдістемелік талаптары туралы ақпарат беру

Міндеттері: Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдеріне коммуникативтік тәсілдің негіздері туралы теориялық және практикалық ақпарат беру.

Күтілетін нәтиже: Пән мұғалімдері коммуникативтік құзыреттіліктің негізгі ерекшелігі туралы біледі және сөйлеу әрекетін (тыңдалым, оқылым, жазылым, айтылым) дамыту жолдарын меңгереді.

Практикалық тапсырма:

АВТОРЫ: Мырзагулова Гульнур Бакиржановна, Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Оқытудың дәстүрлі форматында цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану

МАҚСАТЫ: Білім беру мазмұнын анықтайтын электрондық оқыту жүйесі компонеттерінің бірі болып табылатын сандық білім беру ресурсын білім берудің жоғары сапасын қамтамасыз ету үшін, оқу үдерісінде СБР қолдануды үйрену.

Міндеттері: «Цифрлық Қазақстан» бағдарламасын іске асыру шеңберінде білім беру тиімділігін арттыру мақсатында құрылған және мынадай міндеттерді орындайды:
– Сабақ барысында дайындалған сандық объектілерді қолдану;
– Padlet googlе тақтасын, Kahoot оқу барысында қолдану;
– мектеп оқушылары үшін қолжетімді цифрлық орта құру.
– web-платформа базасында оқушының бірыңғай цифрлық портфелін қалыптастыру.

АВТОРЫ: Ж.С. Маманова, Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының қазақ тілі мен әдебиеті әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ:ОҚУ МАҚСАТТАРЫНА ЖЕТУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫ

МАҚСАТЫ: оқу мақсаты, оқу мақсатын түсіну, оқу мақсатымен жұмыс жасау жолдары, оқу мақсатын сабақ мақсатына айналдыру және оған жету жолдары туралы қарастыру.

КІРІСПЕ СӨЗ: Мұғалім – ұйымдастырушы, бағыт беруші. Мұғалім түсіндіруші, оқытушы тұрғысында емес, оқушының оқу әрекетін ұйымдастырушы, бағыттаушы ретінде көрінеді. Бұл мақсаттар орындау, жасау, деген сипатта беріледі. Мұндай мақсаттар сабақты жоспарлау мен өткізуде белгілі бір нақтылық береді.

АВТОРЫ: Рамазанова Айгуль Есеновна – Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығы «Талдау және мониторинг» бөлімінің басшысы
ТАҚЫРЫБЫ:Педагогикалық менеджмент және басқару ұғымдары
МАҚСАТЫ: Мұғалімнің мектептің тұтас педагогикалық үдерісін басқарудағы педагогикалық менеджменті туралы теориялық білімі мен тəжірибелік дағдыларын қалыптастыру
МІНДЕТТЕРІ:
– мұғалімдерді білім берудегі менеджменттің теориялық-əдіснамалық негіздері мен тұтас педагогикалық үдеріс жөнінде біліммен қаруландыру;
– педагогикалық менеджментің мəні жəне негізгі міндеттерімен таныстыру;
– педагогикалық менеджмент туралы саналы көзқарастарын қалыптастыру;
– менеджер қызметінің нысаны ретіндегі тұтас педагогикалық үдеріс тұрғысынан білім беру ұйымдарын басқару дағдыларын қалыптастыру
НӘТИЖЕЛІЛІГІ: Ізденушілік пен инновациялыққа ұмтылуға, мектеп басшылары үшін қалыптасқан стереотипті түсініктерін өзгертуге белгілі бір дəрежеде ықпал етеді

АВТОРЫ: Саттарова Гаухар Қуанқызы. Нұр-Сұлтан қаласы, Жоғары политехникалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиет пәні оқытушысы

ТАҚЫРЫБЫ:QUIZIZZ онлайн платформасымен жұмыс. Бұл платформа тест құралы болып табылады және кез келген оқу пәндері бойынша қолдануға болады.

МАҚСАТЫ:

 

 

 

 

 

АВТОРЫ: Әзімбай Нұржамал Кәрімбердіқызы, Білім беруді жаңғырту орталығы мектеп бөлімінің әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш сынып педагогтерінің зерттеушілік құзыреттілігін дамыту

МАҚСАТЫ: Зерттеушілік құзыреттіліктің негізгі көрсеткіштерімен таныстыру

МІНДЕТТЕРІ:
– Педагогтің жаңа білімдерді нақты игеру
– Педагогтің кәсіби қызмет барысында жетістікке жету
– Педагог нақты білім беруде сабақ барысын бағалау және талдау

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Педагогтердің проблеманы шешуге міндеттер қоюды үйрену
– Педагогтердің зерттеуді ұйымдастыру және жүргізу жайлы білім әдістерін білу
– Педагогтер гипотезаларды ұсыну

Authors: Saurikova Gulnar Zhaksylykovna, the teacher of School- Gymnasium № 4 after Zh.Zhabaev, Abdygalikova Indira Maulenovna, the teacher of School- Gymnasium № 4 after Zh.Zhabaev

Topic:Food, Cities and Our Future, Unit 1

Objective: to provide methodological assistance for the teachers working in “Global Scholars”

Task: to introduce and describe the features and stages of Global Scholars of the Unit 1

Expected results: teachers will be acquainted with the Global Scholars work and e-classroom