Техникалық және кәсіптік білім



АВТОРЛАРЫ:  Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК–арнайы пәндер оқытушысы Ж.Т. Мылтыкбаева
ТАҚЫРЫБЫ: PICTOCHART онлайн-редакторын пайдалану реті
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ:
– ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Pictochart сайтында қалай тіркелу ретін жазыңыз.
2. Бағдарламада қолданушы үшін қандай форматтар ұсынылады?
3. Басқару тақтасындағы астарлы беттерді атаңыз.
4. Мәтінді өңдеу үшін қандай әрекеттер ретін орындайсыз?
5. Дайын инфографиканы сақтау реті қандай болады?



Авторлары:  Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Алишева И.С.; Қазтұтынуодағының жоғары сауда –экономикалық колледжінің оқытушысы Худабай Б.
ТАҚЫРЫБЫ:  : Camtasia studio 9 бағдарламасын пайдалану арқылы бейне сабақтарды әзірлеу.
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.



АВТОРЛАРЫ:  Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК–арнайы пәндер оқытушысы Ж.Т. Мылтыкбаева
ТАҚЫРЫБЫ: Prezi онлайн-редакторын пайдалану реті
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Prezi бағдарламасын қалай жүктеуге болады?
2. Дайын жоба үлгісін қалай таңдау керек?
3. Prezi-ге кітапханадан сурет орналастыру қалай жүзеге асырылады?
4. Презентацияға қосымша бетті қосу ретін жазыңыз.
5. Кейінгі сақталған презентацияны Prezi-де қалай ашуға болады?



АВТОРЛАРЫ:  Еуразия гуманитарлық институты колледжінің информатика және арнайы пәндер оқытушысы Ерғазы А.
ТАҚЫРЫБЫ: Оқу процесіндегі бұлттық технология
МАҚСАТЫ: Оқу процесінде бұлттық технологияны қолдану арқылы педагогтың құжаттары мен оқу материалдарын тиімді сақтау деңгейі арттыру және педагог-студент арасындағы электронды материал алмасу үрдісін жеңілдету
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Бұлттық технологияда мәліметтер қайда сақталады?
2. Бұлттық технологиямен жұмыс істеу үшін бізге ең бірінші не керек?
3. Бұлтта сақталған құжатпен бөлісудің екі әдісін атаңыз.
4. Dropbox бағдарламасының басты артықшылықтарын атаңыз.
5. Dropbox бағдарламасын бірнеше құрылғыға орнатып алып жұмыс істеуге бола ма?



АВТОРЛАРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Алишева И.С.; Қазтұтынуодағының жоғары сауда –экономикалық колледжінің оқытушысы Худабай Б.

ТАҚЫРЫБЫ: Бұлттық технологиялар
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
№1 тапсырма. Google-дискіде таблица құрып, бөлісу.
1) Google сайтында тіркелгі (аккаунт) ашыңыз. Егер тіркелгіңіз болса сол тіркелгіңізбен кіріңіз.
2) Google-де таблица құрыңыз, оны ақпаратпен толтырыңыз.
3) Таблицаға ортақ пайдалануды (доступ) ашып, үш адамға сілемесін жіберіңіз.
4) Үш адам қосымша ақпарат толтырғанын қадағалаңыз.

№2 тапсырма. Google-дискіні компьютерге синхрондау
Бұлтты қызметтерді пайдаланудың маңызды артықшылықтарының бірі-файлдарды автоматты түрде синхрондау. Бұл жұмысты Google Drive қызметін пайдаланып жасауға болады.

Компьютерге арналған Google Drive орнату
Компьютер мен интернеттегі бұлтты сақтау арасындағы файлдарды автоматты түрде синхрондау механизмін пайдалану үшін «компьютерге арналған Google Drive»бағдарламасын орнату керек.
Есептік жазбаңызбен Google Drive -қа кіріңіз және шолғыш терезесінде сол жақта «Орнату» түймесін басыңыз. Содан кейін қарапайым нұсқауларды орындаңыз.
Соңғы кезеңде орнатушы синхрондау қалтасын таңдауды ұсынады. Әдепкі бойынша, ол пайдаланушы каталогында жасалады және «Google Drive» деп аталады. Сіз қажеттілігіне қарай файлдардың басқа орнын көрсете аласыз.
Сәтті орнатқаннан кейін бағдарлама Windows операциялық жүйесімен бірге автоматты түрде жүктеледі. Бұл жағдайда Жүйелік трейде «сағаттардың» жанында «Google Drive» белгішесі пайда болады. Егер пайда болмаса, «Бастау – Барлық бағдарламалар – Google Drive» мәзіріне өтіп, «Google Drive»тармағын таңдаңыз.

Синхрондау қалтасын өзгерту.
Егер сіз ағымдағы дискіде орын жеткіліксіз болғандықтан немесе басқа себептерге байланысты синхрондау қалтасын ауыстыруды шешсеңіз, бірнеше қарапайым әрекеттерді орындаңыз.
1. «Компьютерге арналған Google Drive» параметрлеріне өтіп, «тіркелгіні өшіру» түймесін басыңыз.
2. Трейдегі қолданба белгішесін басып «кіру»тармағын таңдаңыз.
3. Құпия сөзді енгізіп, нұсқауларды орындаңыз.
4. Соңғы қадамда терезенің төменгі жағындағы «Қосымша параметрлер» түймесін басыңыз.
5. Енді жаңа синхрондау қалтасын таңдаңыз. Онда қалталар мен файлдар болмауы керек. Әйтпесе, бағдарлама оны пайдалануға мүмкіндік бермейді.
6. Осыдан кейін «синхрондау» түймесін басуға болады және жүйе бұлтты сақтау мазмұнын жаңа қалтаға жүктейді.




АВТОРЫ:  Мылтықбаева Ж.Т., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК арнайы пәндер оқытушысы
ТАҚЫРЫБЫ: PICTOCHART онлайн редакторын пайдалану реті
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығы директорының орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқыту кезінде сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезіндегі тиімді жоспарлауды үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделеу;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын анықтау;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін ұсына отырып, сұхбаттасу;
– Бір сабақтың жоспарын жасап ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделейді;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын қарастыра алады;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін көре отырып, пікір білдіріп, талқылайды;
– Сабақ жоспарын жасап ұсынады.


АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.