Техникалық және кәсіптік білім



АВТОРЛАРЫ:  Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК–арнайы пәндер оқытушысы Ж.Т. Мылтыкбаева
ТАҚЫРЫБЫ: PICTOCHART онлайн-редакторын пайдалану реті
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ:
– ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Pictochart сайтында қалай тіркелу ретін жазыңыз.
2. Бағдарламада қолданушы үшін қандай форматтар ұсынылады?
3. Басқару тақтасындағы астарлы беттерді атаңыз.
4. Мәтінді өңдеу үшін қандай әрекеттер ретін орындайсыз?
5. Дайын инфографиканы сақтау реті қандай болады?



Авторлары:  Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Алишева И.С.; Қазтұтынуодағының жоғары сауда –экономикалық колледжінің оқытушысы Худабай Б.
ТАҚЫРЫБЫ:  : Camtasia studio 9 бағдарламасын пайдалану арқылы бейне сабақтарды әзірлеу.
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.


АВТОРЫ:  Мылтықбаева Ж.Т., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК арнайы пәндер оқытушысы
ТАҚЫРЫБЫ: PICTOCHART онлайн редакторын пайдалану реті
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығы директорының орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқыту кезінде сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезіндегі тиімді жоспарлауды үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделеу;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын анықтау;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін ұсына отырып, сұхбаттасу;
– Бір сабақтың жоспарын жасап ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделейді;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын қарастыра алады;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін көре отырып, пікір білдіріп, талқылайды;
– Сабақ жоспарын жасап ұсынады.


АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.