Қосымша білім беру

АВТОРЫ: Арман Муратович Байбосынов

ТАҚЫРЫБЫ: Құқық бұзушылықтың алдын алу жөніндегі менеджер

МАҚСАТЫ: жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық және бос жүрудің алдын алу шаралары бойынша мектептің жұмысын ұйымдастыру

МІНДЕТТЕРІ:
сабақтан тыс уақытта балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын белсенді ұйымдастыру;
салауатты өмір салтын сақтауға және заңды орындау тәртібін насихаттауға білім алушыларды кеңінен тарту;
ішкі істер органы қызметіне баулу арқылы білім алушыларға кәсіби бағдар беру;
мектеп білім алушыларына азаматтық және құқықтық тәрбие беруге жағдай жасау;
ІІБ, мектепішілік есепте тұрған жасөспірімдерді түрлі спорттық шараларға, конкурстарға, басқа да мәдени шараларға қатысуға тарту.

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бос жүрудің алдын алу, ескерту шаралары бойынша мектеп ұжымының жұмысына көмек беру;
әрекеттегі заңдар мен нормативті актілерді насихаттау бойынша мектептерде, мектептен тыс мекемелерде, басқа да қоғамдық бірлестіктермен ынтымақтаса жұмыс жасау;
ІІБ, мектепішілік есепте тұрған жасөспірімдерді түрлі спорттық шараларға, конкурстарға, басқа да мәдени шараларға қатысуға тарт


АВТОРЫ: Айгараева Раушан Ратовна, Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері

ТАҚЫРЫБЫ: Оқу-әдістемелік басылымдарға қойылатын талаптар

МАҚСАТЫ: Педагогтердің инновациялық педагогикалық тәжірибе басылымдарын жазуға әдістемелік көмек көрсету

НЫСАНЫ: Білім беру ұйымдарындағы барлық деңгейдегі педагогтер

 

 

 


АВТОРЫ: Асқар Қайратұлы Забенов, директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ: Кәмелетке толмағандар арасында құқық бұзушылықтың алдын алу
МАҚСАТЫ:
– жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бос жүрудің алдын алу шаралары бойынша мектептің жұмысын ұйымдастыру;
– сабақтан тыс уақытта балалар мен жасөспірімдердің бос уақытын белсенді ұйымдастыру;
– салауатты өмір салтын сақтауға және заңды орындау тәртібін насихаттауға білім алушыларды кеңінен тарту;
– ішкі істер органы қызметіне баулу арқылы білім алушыларға кәсіби бағдар беру;
– мектеп білім алушыларына азаматтық және құқықтық тәрбие беруге жағдай жасау;
– әртүрлі жастағы ұжымдарға білім алушыларды тарту және бірлесе жұмыс жасай білуге үйрету.

МІНДЕТТЕРІ:
– жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бос жүрудің алдын алу, ескерту шаралары бойынша мектеп ұжымының жұмысына көмек беру;
– әрекеттегі заңдар мен нормативті актілерді насихаттау бойынша мектептерде, мектептен тыс мекемелерде, басқа да қоғамдық бірлестіктермен ынтымақтаса жұмыс жасау;
– ІІБ, мектепішілік есепте тұрған жасөспірімдерді түрлі спорттық шараларға, конкурстарға, басқа да мәдени шараларға қатысуға тарту.

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– жасөспірімдер арасында құқық бұзушылық пен бос жүрудің алдын алу, ескерту шаралары бойынша мектеп ұжымының жұмысына көмек беру;
– әрекеттегі заңдар мен нормативті актілерді насихаттау бойынша мектептерде, мектептен тыс мекемелерде, басқа да қоғамдық бірлестіктермен ынтымақтаса жұмыс жасау;
– ІІБ, мектепішілік есепте тұрған жасөспірімдерді түрлі спорттық шараларға, конкурстарға, басқа да мәдени шараларға қатысуға тарту.


АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы, №59 мектеп-лицейі, Кабажаева Сауле Казымбековна, Өзін-өзі тану координаторы
ТАҚЫРЫБЫ: Жаңартылған білім мазмұны аясында өзінөзі тану сабағында цифрлық сауаттылықты қолдану жолдары
МАҚСАТЫ: Рухани-адамгершілік құндылықтарға негізделген ойы, сөзі, ісі бірлікте өмір сүретін, кемел мінезді тұлғаны дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– озық ойлы, тапқыр да, пайымды шәкірттердің іскерлігін, мүмкіндігіне бағыт-бағдар беру;
– әр сабаққа оқушылардың әр мәселеге сыни көзқарасын қалыптастырып, оларды ашық, еркін сөйлеуге баулу;
– оқытудың жаңа технологияларын меңгеру.
Жобаның өзектілігі: «Өзін-өзі тану» рухани-адамгершілік білім беру бағдарламасы адам табиғатын биологиялық пен әлеуметтік және рухани-адамгершілік тұтастық негізінде тануға негіздеу.
Жоба құралдары:
– Білім беру жүйесін ізгілендіру;
– Инновациялық әдіс-тәсілдерді үйрену;
– Жаңа технологияларды қолдану.
Жобаның басымдықтары: Өзін өзі тану нағыз адам болудың сыры мен қырын үйрететін пән. Нағыз адам болу – Отан алдындағы борышыңды өтеу, адами қарым-қатынасының, қоршаған ортамен үйлесімділігі, дарындылығы мен қабілеттерін дамытуға, өмірдің мәнін ұғынуға және өмірден өз орнын таба білуге, еліміздің болашақ жас ұрпақтарын жан-жақты дамыту да өзін өзі тану сабақтарының орны ерекше себебі, әркімнің жан дүниесін тануына, әлемге көз жүгіртіп, мейірімділік жасауға бағыттайды. Сабақты қызықты өткізу түрлі әдіс-тәсілдерді қолдануға мүмкіндік жасау.




АВТОРЫ: Молдабаев Ержан Орақұлы, Нұр-Сұлтан қаласы Техникалық шығармашылық орталығының қосымша білім беру мұғалімі
ТАҚЫРЫБЫ:3D модельдеуді қашықтан оқыту, онлайн модельдеу бағдарламалары
МАҚСАТЫ: Қашықтықтан оқыту кезінде интернеттегі 3D модельдеу бағдарламаларын үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтықтан оқыту кезінде 3D модельдеудің түрлерімен танысу
– 3D модельдеуді онлайн түрде жасау жолдарын үйрену
– 3D модельдеуді өз бетінше жасап үйренуге дағдылану

Күтілетін нәтиже:
– Қашықтықтан оқыту кезінде 3D модельдеудің түрлерімен танысады
– 3D модельдеуді онлайн түрде жасау жолдарын үйренеді
– 3D модельдеуді өз бетінше жасап үйренуге дағдыланады


АВТОРЫ:  Джунусова Дамира Ернарқызы, Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері, педагогика және психология ғылымдарының магистрі.
ТАҚЫРЫБЫ:  Мұғалімдерді, оқушыларды психологиялық – педагогикалық сүйемелдеу
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезінде психологиялық – педагогикалық қолдау
МІНДЕТТЕРІ:
– қашықтан оқытуға өзін дайындау;
– жаттығулар арқылы өзін игеру;
– психологиялық – педагогикалық қолдаудың маңызын түсіну.

 

 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығы директорының орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқыту кезінде сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезіндегі тиімді жоспарлауды үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделеу;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын анықтау;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін ұсына отырып, сұхбаттасу;
– Бір сабақтың жоспарын жасап ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделейді;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын қарастыра алады;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін көре отырып, пікір білдіріп, талқылайды;
– Сабақ жоспарын жасап ұсынады.


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.


 

АВТОРЫ:  Толеубеков Талант Мейрашұлы, Нұр-Сұлтан қаласының «Техникалық шығармашылық орталығының» робототехника үйірмесінің жетекшісі, қосымша білім беру педагогі.

ТАҚЫРЫБЫ:  Tinkercad.com сайтында Ардуино симуляторын пайдалану.
МАҚСАТЫ: Робототехниканы қашықтықтан меңгеру
МІНДЕТТЕРІ:
• түрлі схемаларды жинап оларды бағдарламалау арқылы болашақ проектілердің жұмысын тексеру;
• эксперименттер жасау.

Тапсырма: Осы сайтта светолиодты арлуиноға жалғап, светодиод жаңып өшіп тұратын бағдарлама жазу.


АВТОРЫ:  Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің М.Әуезов атындағы «№86 мектеп-гимнназия» КММ, Аскарбаева Айгуль Бакытжановна – Директордың тәрбие ісі жөніндегі орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Мектепте тәрбие орынбасарының құзыретін арттыру
МАҚСАТЫ: Қоғам дамуының негізгі кепілі – жеке тұлғаны жан-жақты дамыта отырып, бәсекеге қабілетті болуын қамтамасыз ету.
МІНДЕТТЕРІ:
– ұлттың және жалпы адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде жеке адамды қалыптастыруға, дамытуға және кәсіби шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдайлар жасау;
– қоғамның тәрбиенің басым рөлін түсінуіне көмектесу;
– білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінде тәрбиенің үздіксіздігі мен сабақтастығын қамтамасыз ету.

НЫСАНЫ: білім беру жүйесінің барлық деңгейлерінің біртұтас педагогикалық процесі.
ІСКЕ АСЫРУ МЕХАНИЗІМДЕРІ: Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламаларын, тәрбиенің кешенді бағдарламасын, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын, барлық үлгідегі, деңгейдегі және меншік түріндегі білім беру ұйымдарында оқу бағдарламалары мен оқулықтарды, тәрбие бағдарламаларын әзірлеуде тәрбиенің тұжырымдамалық негіздері негіз болады.
Білім беру ұйымдардың педагогтеріне арналған тапсырмалар:
Сұрақтарға жауап беріңіз:
1. Тәрбиенің тұжырымдамалық негіздерінің нормативтік негізін Қазақстан Республикасының стратегиялық құжаттары қандай?
2. Тәрбиенің мақсатын жазыңыз.
3. Тәбиенің басым бағыттары нешеу, жазып көрсетіңіз.
4. «Қазақстан-2050» Стратегиясының басты мақсаты.