Қосымша білім беру

АВТОРЫ: Молдабаев Ержан Орақұлы, Нұр-Сұлтан қаласы Техникалық шығармашылық орталығының қосымша білім беру мұғалімі
ТАҚЫРЫБЫ:3D модельдеуді қашықтан оқыту, онлайн модельдеу бағдарламалары
МАҚСАТЫ: Қашықтықтан оқыту кезінде интернеттегі 3D модельдеу бағдарламаларын үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтықтан оқыту кезінде 3D модельдеудің түрлерімен танысу
– 3D модельдеуді онлайн түрде жасау жолдарын үйрену
– 3D модельдеуді өз бетінше жасап үйренуге дағдылану

Күтілетін нәтиже:
– Қашықтықтан оқыту кезінде 3D модельдеудің түрлерімен танысады
– 3D модельдеуді онлайн түрде жасау жолдарын үйренеді
– 3D модельдеуді өз бетінше жасап үйренуге дағдыланады


АВТОРЫ:  Джунусова Дамира Ернарқызы, Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері, педагогика және психология ғылымдарының магистрі.
ТАҚЫРЫБЫ:  Мұғалімдерді, оқушыларды психологиялық – педагогикалық сүйемелдеу
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезінде психологиялық – педагогикалық қолдау
МІНДЕТТЕРІ:
– қашықтан оқытуға өзін дайындау;
– жаттығулар арқылы өзін игеру;
– психологиялық – педагогикалық қолдаудың маңызын түсіну.

 

 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығы директорының орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқыту кезінде сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезіндегі тиімді жоспарлауды үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделеу;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын анықтау;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін ұсына отырып, сұхбаттасу;
– Бір сабақтың жоспарын жасап ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделейді;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын қарастыра алады;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін көре отырып, пікір білдіріп, талқылайды;
– Сабақ жоспарын жасап ұсынады.


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.