Техникалық және кәсіптік білім


Авторлары: Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы, И. Алишева;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің математика пәнінің оқытушысы: Мутан Ергуль

ТАҚЫРЫБЫ: Математика сабағында Wordwall қосымшасын пайдаланудың артықшылықтары

МАҚСАТЫ: сандық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілігін дамыту

МІНДЕТІ: Оқытушының оқу – тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыруда сандық технологияларды қолдану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Wordwall платформасында қандай функциялар бар, сипаттама беріңіз !
2. Wordwall платформасында тапсырмаларды қалай құрастыруға болады, ретін көрсетіңіз!
3. Wordwall платформасындағы тақтамен жұмыс жүргізу ерекшелігін атаңыз!
4. Wordwall платформасында жасаған жұмыстарыңызбен, өз әріптестеріңізбен қалай бөлісуге болады?


Авторлары:
Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы, И. Алишева;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Казкенова Сауле Тургуновна

ТАҚЫРЫБЫ: Студенттердің білім сапасын Excel арқылы диагностикалаудың ерекшелігі

МАҚСАТЫ: ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің компьютерлік сауаттылықтары мен дағдыларын арттыру

МІНДЕТІ: Оқытушының оқу – тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыруда цифрлық технологияларды меңгеру

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Excel бағдарламасы арқылы қандай тапсырмаларды орындау тиімді?
2. Excel бағдарламасындағы графиктер мен диаграммалар тұрғызу мүмкіндіктері арқылы қандай іс-әрекеттерді орындауға болады?
3. Студенттердің үлгерім сапасын диагностикалауда диаграмманың қандай түрлерін қолдануға болады?
4. Тақырып диаграмманың қандай элементін түсіндіру үшін қолданылады.
5. Аңыз диаграммаларда нені ажыратуға көмектеседі?
6. Диаграмманың оң жағында орналасқан 3 батырма нені білдіреді?


Авторлары:
Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы, И. Алишева;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Казкенова Сауле Тургуновна

ТАҚЫРЫБЫ: Google Form – сауалнамалар мен тестілеу түрлерін құруға арналған ең жақсы интернет-ресурс

МАҚСАТЫ: ақпараттық-коммуникациялық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің компьютерлік сауаттылықтары мен дағдыларын арттыру

МІНДЕТІ: Оқытушының оқу – тәрбие үрдісін жүйелі ұйымдастыруда цифрлық технологияларды меңгеру

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Google формалары арқылы қандай тапсырмаларды орындауға болады?
2. Google формасында тест құрастырудың алгоритмін түсіндіріңіз
3. Google Form платформасында тестерді жүктеу ретін көрсетіңіз
4. Тест құрастыру ретін қандай белгілер арқылы орындайсыз?
5. Тест сұрақтарына қандай формада жауаптар қабылдауға болады?


Авторлары:
Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы, И. Алишева;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің музыка пәнінің оқытушысы: Исабаева М.Р

ТАҚЫРЫБЫ: Рафт әдісін музыкалық сабақтарда қолдану

МАҚСАТЫ: Рафт әдісі арқылы музыкалық сабақтарда Балабақшадағы музыкалық тәрбие әдістемесін меңгеруде білім деңгейін арттыру

МІНДЕТІ: Әдістеменің білім беруді ұйымдастыру негізінде студенттердің мектеп жасына дейінгі балаларды ән айтуға үйретуде әдістерімен тәсілдерін меңгерту.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Әнді үйретуде аспапта мәнерлі орындауда, аспапты ойнаудың техникасын дамытыңыз
2. Дауыс жаттығуларын балалар дауыс диапазонында сай келетін жаттығуларды іріктеп даярлаңыз
3. Әнді сөз тіркестерін дұрыс дикциямен айтқыза отырып таза дыбыс шығаруға талаптаныңыз
4. Ән тесситурасын, әннің әдеби текстін алдын ала мұқият талдап алыңыз
5. Дауысты дыбыстарды анық айта алудағы жаттығуларды іріктеп сөздеріне мән беріңіз


Авторлары:
Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы, И. Алишева;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің музыка пәнінің оқытушысы: Исабаева М.Р

ТАҚЫРЫБЫ: Күйді үйретудің оңай тәсілдері

МАҚСАТЫ: Күйді үйретудің әдісі арқылы домбыра аспабында ойнаудың сатылай білім деңгейін арттыру

МІНДЕТІ: Әдістеменің білім беруді ұйымдастыру негізінде домбырада ойнау техникасын меңгерту.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Домбырада оң қолдың дұрыс қойылуын қадағалаңыз
2. Сол қол саусақтарының аппликатурасын түсіндіріп беріңіз
3. Нотаны дұрыс санай білудегі дыбыс ұзақтықтарындағы өлшемнің маңызы
4. Ашық шектегі дыбысты меңгерудегі қандай қағыстарды алдымен орындаған дұрыс екенін көрсетіңіз
5. Дыбыс ұзақтықтарының қандай түрлерін атап өткенін айтып беріңіз

Авторлары:
Білім беруді жаңғырту орталығының ТжКБ бөлімінің басшысы И. Алишева
Астана Халықаралық Университетінің Педагогикалық колледжінің мектепке дейінгі педагогика және жеке әдістемелер оқытушысы – Жаксылыкова Г.Б

ТАҚЫРЫБЫ: Студенттердің шығармашылығын арттырудағы «Pictochart» бағдарламасының рөлі

МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру

МІНДЕТІ: студенттерге білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:

1. Pictochart сайтында қалай тіркелу ретін жазыңыз.
2. Бағдарламада қолданушы үшін қандай форматтар ұсынылады?
3. Басқару тақтасындағы астарлы беттерді атаңыз.
4. Мәтінді өңдеу үшін қандай әрекеттер ретін орындайсыз?
5. Дайын инфографиканы сақтау реті қандай болады?


Авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Жоғары көлік және коммуникация колледжі», информатика пәні оқытушысы: Табыс Қарақат

ТАҚЫРЫБЫ:Bandicam бағдарламасы арқылы бейне сабақ түсіру

Тапсырма:
1. Браузерге https://www.bandicam.com/free-screen-recorder/ сілтемесі арқылы компьютеге exe файылды жүктеу
2. Жүктелген файлды ашып, Bandicam бағдарламасын орнату
3. Орнатылған Bandicam бағдарламасын баптау
4. Bandicam бағдарламасы қолданып, бейне сабақ түсіру.


Авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Жоғары көлік және коммуникация колледжі», информатика пәні оқытушысы: Табыс Қарақат

ТАҚЫРЫБЫ:Оқыту барысында WordWall сервисін түрлі тапсырмалар жасауға қолдану

Тапсырма:
1. Браузердің көмегімен WordWall сервисіне тіркелу және интерфейсімен танысу
2. Сервистегі түрлі интерактивті тапсырмалар мен ойындар жасауға арналған шаблондармен танысу
3. Өзіңіздің пәніңіз бойынша келесі қтілетін тақырыпқа интерактивті тапсырма жасаңыз


Авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Жоғары көлік және коммуникация колледжі», информатика пәні оқытушысы: Табыс Қарақат

ТАҚЫРЫБЫ: Инфографика жасау және оларды пәндерді оқыту барысында қолдану

Тапсырма:
1. Animarker платформасына тіркелу
2. Animarker платформасының интерфейсімен танысу
3. Animarker платформасының көмегімен келесі өтілетін тақырыбыңызға бір беттік түсіндіру инфорграфикасы жасау
4. Animarker платформасында сабағыңызға арнап көрнекті бейне сабақ жасау



Авторлары: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Хусман Саулегул

ТАҚЫРЫБЫ: Қазақ тілі мен әдебиет сабағында Wordwall қосымшасын пайдаланудың тиімділігі.

Мақсаты: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру

Міндеті: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Wordwall платформасында қолданылған мәзірлерге сипаттама беріңіз !
2. Wordwall платформасында тағы қандай ойындар жүргізуге болады?
3. Wordwall платформасындағы тақтамен жұмыс жүргізу ретін көрсетіңіз
4. Wordwall платформасында жасаған жұмыстарыңызбен қалай бөлісуге болады?

Авторы: Бейнематериал авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «ASTANA POLYTECHNIC » жоғары колледжі» ШЖҚ МКК-ның «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің оқытушысы Саттарова Гауһар Қуанқызы

ТАҚЫРЫБЫ: Куизис тест құру жолдары

Мақсаты: Қашықтан білім беруді ұйымдастыру уақытында оқытушылар қауымына сабақта тиімді пайдалануға болатын ресурстың жұмысымен таныстыру, білім алушылардың білімін бағалаудың біршама оңай жолымен таныстыру, оқу мен оқыту үрдісін сүйемелдеуге қалай пайдалануға болатынын,сабақтың тиімділігін арттыру мақсатында куизис тестті қалай құруға болатын жолдарын көрсету.

Міндеттері:
 қашықтан оқыту кезеңінде білім беруде пайдалануға болатын ресурспен бөлісу;
 әріптестердің акт құзыреттілігін көтеруге көмектесу;
 бейнематериал қорын көбейту.

Тәжірибелік тапсырмалар:
I. https://quizizz.com/admin/quiz/5bb4a5cd18d2ed001a8bd51f/test тіркелу;
II. кез келген тақырыптағы мысал тестпен танысып шығыңыз;
III. сабағыңызға қажетті тақырыптағы алғашқы тестіңізді құрыңыз;
IV. осы тестіңізді сақтауды ұмытпаңыз;
V. сабақ барысында білім алушыларға тест кодын жіберіп, тестілеп көріңіз;
VI. нәтижесін «есебі(отчеты)» бөлімінен көріңіз.

Авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Жоғары көлік және коммуникация колледжі», арнайы пәндер оқытушысы Орынова Шолпан Есімханқызы

ТАҚЫРЫБЫ: NETCRACKER PROFESSIONAL БАҒДАРЛАМАСЫНДА СЫМСЫЗ ЖЕЛІЛЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ЖОСПАРЛАУ

Мақсаты: арнайы пәндерде NetCracker Professional бағдарламасын қолданып үйрену.

Міндеттері:
 NetCracker Professional бағдарламасын қолданып үйрену;
 сымсыз желілерді ұйымдастыру және жоспарлауды меңгеру.
 мұғалімдердің жаңа ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолданып, сабақты қызықты ұйымдастыруын жоспарлау.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындау:
1 тапсырма:
1. NetCracker Professional бағдарламасын жүктеп алу;
2. Телекоммуникациялық желіні жоспарлау;
3. NetCracker Professional бағдарламасымен танысу.

2 тапсырма:
1 NetCracker Professional 4.0 бағдарламасын қосыңыз. Негізгі мәзірдің пунктарымен танысыңыз, командалар мүмкіндіктерін оқу.
2 “LAN workstation” жабдықтар браузерінің тізімінен таңдаңыз.
3 Ашылған құралдар панелінде компьютерді таңдап жұмыс аумағына тасымалдап қойыңыз.
4 Браузер тізімінен “LAN servers” жабдыған таңдап алыңыз.
5 Құралдар панелінен серверді таңдап және оны жұмыс аумағына тасымалдап қойыңыз.
6 Компьютер мен сервер арасындағы байланысты “Link devices” режимін таңдау арқылы орнатыңыз.
7 Диалогты терезеде жалғастыру параметрлерін орнатыңыз
8 “Set Traffic” режимінде хабардың қозғалу бағытын белгілеңіз.
9 Диалогты терезеде трафикті орнатқанда Small office протокол түрін таңдаңыз.
10 “Start” (►) режимін баса отырып үлгілеу процесін жүргізіңіз, үлгілеу уақытын нұсқа бойынша анықтаңыз.
11 Үлгілеу қорытындысын график түрінде келтіріңіз.
3 тапсырма:
Сұрақтарға жауап беру:
1 Бағдарламаның негізгі терезесі қандай негізгі элементтерден тұрады?
2 Үлгілеу процесін қалай қосуға болады?
3 Инструменттер панелінде не орналасқан?
4 Желі торабтары арасындағы байланыс қалай орнатылады?
5 Қажетті ақпаратты көрсету үшін қалай таңдап алуға болады?

Авторы: Астана Халықаралық Университетінің Педагогикалық колледжі биология пәнінің оқытушысы М.Мутайхан

ТАҚЫРЫБЫ: ActivInspire технологиясының ерекшеліктері

Мақсаты: ActivInspire технологиясын интерактивті ойын тәсілі арқылы студенттерге білім беру

Міндеті: ActivInspire технологиясын білім беру процесінде пайдалану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындау:
1. ActivInspire технологиясы деген не?
2. ActivInspire бағдарламасының қандай құралдары және түрлері бар?
3. Бұл технологияны қалай қолданады?
4. Технология қандай міндеттер атқарады?
5. ActivInspire-дің ерекшелігі неде?

Авторы: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Жоғары Көлік және Коммуникация Колледжі» МКК арнайы пәндер оқытушысы Мерихан А

ТАҚЫРЫБЫ: ЖАҢА АҚПАРАТТЫҚ ТЕХНОЛОГИЯДА СЫМСЫЗ ЖҮЙЕНІ ПАЙДАЛАНУ

Мақсаты: Жаңа ақпараттық технологияны сабақ барысында пайдаланып, Cisco Packet Tracer бағдарламасында сымсыз жүйені қолдану

Міндеті: Оқыту үрдісінде Cisco Packet Tracer бағдарламасын қолдану, оқытушының АКТ құзыреттілігін көтеруге көмектесу.

Тапсырма: 1. Cisco Packet Tracer – Networking Simulation Tool
https://www.netacad.com сайтына кіріп танысыңыз
2. Cisco Packet Tracer сайтына өзіңіз туралы мәліметтерді толтырып сайтқа тіркеліңіз
3. Cisco Packet Tracer бағдарламасын жүктеп алыңыз
4. Қарапайым желілік топология құрып үйреніңіз
Cisco Packet Tracer бағдарламасын іске қосу. Бағдарламаны іске қосқан кезде тренажердің негізгі терезесі ашылады.
1. Желілік топологияны құру. Қажетті құрылғылар мен қосылымдарды таңдау. Connection бөлімінен 4 түйін (РС), 1 концентратор (hub), 1 коммутатор (switch) пайдалану.
2. Түйіндерді қосу және топологияны құру. Ол үшін Copper straight-though тіке кабельді пайдалану.
3. Хосттарда IP-мекен-жайын және ішкі желі маскаларын беру. Ол үшін түйіннің қасиеттер терезесінен Config бөлімінен Fast Ethernet-ті таңдау.
Сол терезеде хостқа ІР адресін, ішкі желі маскасын теңестіру (кесте). Ол үшін Add Simple PDU арқылы желінің жұмысын тексеру үшін қарапайым ping-сұраныс пакетін жасау. PC0 (192.168.1.2) үстіне меңзерді апарып, оны (ping-request source) басыңыз, содан кейін курсорды PC3 (192.168.1.5) (ping-request receiver) пәрменін таңдаңыз және оны басыңыз.

Авторы: ШЖҚ МКК Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Сервис және туризм» колледжі, Мейрим

ТАҚЫРЫБЫ: Орман шаруашылық пәндерінің курстық жобасы «Наш сад бағдарламасын қолдану»

 

 

 

 

 

 

 

Авторлары: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С.;
Астанахалықаралық университетінің Педагогикалық колледжі. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері оқытушысы Кенжетаева Тоты Женисовна

ТАҚЫРЫБЫ: Фонетикалық бірліктерді сатылай кешенді талдаудың толық үлгісі

МАҚСАТЫ: Кәсіби мамандарға білімді ғылыми негізде сатылай,жүйелі кешенді меңгерту.

Міндеттері:
– Дыбыстарға математикалық тәсілмен мінездеме беру;
-Сөзге сөзсазындық (фонологиялық )талдау жасау.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:

1. Сатылай кешенді талдауда пайдаланатын шартты белгілермен таныстыру.
2. Дауысты дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беру.
3. Дауыссыз дыбыстарға математикалық тәсілмен дыбыстық мінездеме беру.
4. Сөзге сөзсазындық (фонологиялық) талдау жасау үлгісі



Авторлары: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің музыка пәнінің оқытушысы: Исабаева М.Р

ТАҚЫРЫБЫ: Талдау қорыту әдісі арқылы домбырада ойнауды үйрету

МАҚСАТЫ: Талдау қорыту әдісі арқылы домбыра аспабында сатылай білім деңгейін арттыру

Міндеті: Әдістеменің білім беруді ұйымдастыру негізінде домбырада ойнау техникасын меңгерту.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Домбырада оң қолдың дұрыс қойылуын қадағалаңыз
2. Сол қол саусақтарының аппликатурасын түсіндіріп беріңіз
3. Нотаны дұрыс санай білудегі дыбыс ұзақтықтарындағы өлшемнің маңызы
4. Ашық шектегі дыбысты меңгерудегі қандай қағыстарды алдымен орындаған дұрыс екенін көрсетіңіз
5. Дыбыс ұзақтықтарының қандай түрлерін атап өткенін айтып беріңіз





Авторлары: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Ибраева А.К.

ТАҚЫРЫБЫ: Аудио, видео материалдарын Google Meet арқылы таныстыру

МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру

Міндеті:
ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Google Meet платформасында қолданылған мәзірлерге сипаттама беріңіз
2. Classroom платформасында топты құру алгоритмін түсіндіріңіз
3. Google Meet платформасындағы тақтамен жұмыс жүргізу ретін көрсетіңіз
4. Кері байланыс беру жолдарын қалай жүзеге асыруға болады?.
5. Аудио, видео материалдарын Google Meet платформасы арқылы қалай таныстыруға болады?

АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-әлеуметтік-гуманитарлық пәндер оқытушысы Ахметова Айгуль Толеубаевна

ТАҚЫРЫБЫ: Сабақтың әр кезеңінде LearningApps бағдарламасын қолданудың тиімділігі

МАҚСАТЫ: LearningApps сервисін пайдалана отырып кері байланыс алуға мүмкіндіктерді жасау.

Міндеті:
LearningApps қызметінің құралдарын үйрену; серверде интерактивті қосымшалар жасау; сабақтың түрлі сатыларында сервер құралдарын қолдану; студенттердің өзін – өзі бағалау қабілетін дамыту; студенттердің белсенділігін және қызығушылығын арттыру.

Тапсырмалар:
1 тапсырма: Бейнероликті қарап шығып, сұрақтарға жауап бер
1. Реформаларға ықпал еткен факторларды анықта
2. Реформалардың мәні неде?
3. ХІХ ғасырдағы қазақ ағартушыларының қоғамдық-саяси көзқарастарын жаз

2 тапсырма: Кестені толтыр.
Әртүрлі тарихи кезеңдердегі реформалардың тарихи сипатын жаса.

3 тапсырма: Әрбір портреттің орнына ұсынылған тізімнен оның тегін, атын, әкесінің атын қойыңыз. қосымша ақпарат i белгісінің астында
ХІХ ғасырдағы қоғамдық-саяси ойдың дамуына үлес қосқан өкілдер
Абай Құнанбаев; Ыбырай Алтынсарин; Михаил Михаилович Сперанский, Петр Кириллович Эссен, Гирс Николай Карлович, Александр ІІ, Александр ІІІ, Шоқан Шыңғысұлы Уәлиханов

4 тапсырма: Картамен жұмыс.
Патша үкіметі әкімшілік реформалардың нәтижесіндегі әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтау.
Дескриптор:
1. Студенттер картадан әкімшілік аумақтық өзгерістерді анықтайды
2. Картадан көру арқылы жаңа сабаққа болжам жасайды.

1-топ: Түркістан генерал-губернаторлығына кірген облыстарды көрсету
2 топ: Орынбор генерал-губернаторлығына кірген облыстарды көрсету
3-топ: Батыс Сібір генерал-губернаторлығына кірген облыстарды көрсету
4-топ: Генерал-Губернаторлыққа қазақ жерінен басқа қандай аумақтар енгенін анықтау

АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Б.А.Адильбекова

ТАҚЫРЫБЫ: ТӘЖІРИБЕЛІК САБАҚТАРДА KAHOОT ҚОСЫМШАСЫН ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІГІ

МАҚСАТЫ: Kahoоt қосымшасын тәжірибелік сабақтарда пайдаланудың тиімділігін көрсету мен жұмыс істеу тәртібін зерттеу

Міндеті:
Kahoоt қосымшасында тіркелу және тест тапсырмаларын қосымшаға енгізу жолдарын көрсету және тестілеу жүргізу.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 Kahoоt.соm сайтына кіріңіз. Онлайн платформаға сілтеме https://kahoot.com/schools-u/
 google почтасында тіркеліңіз (gmail.com) және сол мекен-жай арқылы https://kahoot.com онлайн платформасына тіркеліңіз, тіркелудің ерекшеліктерімен танысыңыз. Оқытушы (Teacher) типін таңдаңыз, өзіңізге қажет реттеулерді (настройка) жасаңыз.
 Создавать+ батырмасын басып ары қарай Новый кахут батырмасын басу арқылы қосымшаға тест тапсырмасын енгізу жолдарымен танысыңыз
 Жұмыс істеу тәртібін үйреніңіз.
 Қосымшаға 5 тест тапсырмасын енгізіңіз.

Тапсырма 2:
 https://kahoot.com сайты арқылы онлайн платформаға тіркеліңіз
 Создавать+ батырмасын басып Новый кахут => Quiz ары қарай => Добавить вопрос типін пайдаланып қосымшаға 4 жауаптан тұратын ашық тест тапсырмасын енгізу жолдарымен танысыңыз
 Артықшылықтары мен кемшіліктері туралы мағлұмат беріңіз.

Тапсырма 3:
– https://kahoot.com сайты арқылы онлайн платформаға тіркеліңіз
– Создавать+ батырмасын басып Новый кахут ары қарай => Дұрыс/дұрыс емес типіндегі 3 тапсырма құрастырыңыз;

Тапсырма 4:
Сұрақтарға жауап:
 Kahoоt қосымшасында тапсырма құрастырудың қандай типтері қолданылады?
 Тапсырма құрастырудың қандай типін (Quiz, True\False, Puzzle, Poll (дауыс беру) қолданған ыңғайлы?
 Kahoоt қосымшасы арқылы жұмыс жасаудың тиімділігін сипаттаңыз.

АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «ASTANA POLYTECHNIC » жоғары колледжі» ШЖҚ МКК-ның «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің оқытушысы Саттарова Гауһар Қуанқызы

ТАҚЫРЫБЫ: «ActivInspire» бағдарламасында флипчарттарды құру жолдары

МАҚСАТЫ: Қашықтан білім беруді ұйымдастыру уақытында оқытушылар қауымына сабақта тиімді пайдалануға болатын бағдарламаның жұмысымен таныстыру, білім алушылардың қызығушылығын тудыру, сабақтың тиімділігін арттыру мақсатында флипчарттарды қалай құруға болатынын айтып жеткізу.

Міндеті:
 қашықтан оқыту кезеңінде білім беруде пайдалануға болатын бағдарламамен бөлісу;
 әріптестердің акт құзыреттілігін көтеруге көмектесу;
 бейнематериал қорын көбейту.

Тәжірибелік тапсырмалар:
I. жаңа флипчарт ашыңыз,сақтаңыз, сосын оны тауып,қайтадан ашыңыз;
II. флипчарт бетіне мәтін не тақырып теріп көріңіз;
III. жаңа жұмыс флипчартын бояңыз;
IV. флипчарт бетіне сурет әкеп көріңіз;
V. суретке бейнематериалды байлаңыз,сақтаңыз;
VI. жазған жазбаңызға презентация немесе ворд құжатын байлаңыз.


АВТОРЫ: Астана Халықаралық Университетінің Педагогикалық колледжі биология пәнінің оқытушысы М.Мутайхан

ТАҚЫРЫБЫ: Plicerl- студенттердің білім сапасы диагностикалаудың тиімділігі

МАҚСАТЫ: Студенттерге өз бетінше тапсырманың жауабын табуға үйрету

Міндеті: Білім беру мен тәрбие процесін ұйымдастыру барысында жаңа технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Plicerl – сайтына қалай тіркеледі
2. Бағдарламаның басқаларға қарағанда қандай артықшылықтары бар?
3. Модельдерді жылдам жасап оны өзгертуге болама?
4. Plicerl-дың өзгеше мүмкіндіктері бар ма?


АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Б.А.Адильбекова

ТАҚЫРЫБЫ: Plicerl- студенттердің білім сапасы диагностикалаудың тиімділігі

МАҚСАТЫ: Quzizz қосымшасы арқылы жаңа тақырыпты бекіту кезінде тест тапсырмаларын пайдалану тиімділігін түсіндіру

Міндеті: Quzizz қосымшасында тіркелу және тест тапсырмаларын қосымшаға енгізу жолдарын көрсету және тестілеу жүргізу.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 Quzizz.соm сайтына кіріңіз. Онлайн платформаға сілтеме https://quizizz.com
 google почтасында тіркеліңіз (gmail.com) және сол мекен-жай арқылы Quzizz.соm онлайн платформасына тіркеліңіз
 Создавать+ батырмасын басып Новая викторина ары қарай Создать викторину арқылы қосымшаға тест тапсырмасын енгізу жолдарымен танысыңыз
 Жұмыс істеу тәртібін үйреніңіз.
 Қосымшаға 4 тест тапсырмасын енгізіңіз.

Тапсырма 2:
 Quzizz.соm сайты арқылы онлайн платформаға тіркеліңіз
 Создавать+ батырмасын басып Новая викторина ары қарай Создать викторину арқылы Создать новый вопрос => Открытый типін пайдаланып қосымшаға ашық тест тапсырмасын енгізу жолдарымен танысыңыз
 Артықшылықтары мен кемшіліктері туралы мағлұмат беріңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Quzizz қосымшасында тест құрастырудың қандай типтері қолданылады?
 Тест құрастырудың қандай типі (множественный выбор, открытый, голосование) қолданған ыңғайлы?
 Электр тоғын қолдану арқылы механикалық қозғалысты қалай түсіндіреді?
 Quzizz қосымшасы арқылы жұмыс жасаудың тиімділігін сипаттаңыз


АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Шаяхметова Жазира Боранбаевна

ТАҚЫРЫБЫ: Қашықтықтан оқытуда компьютерлік технологияларды қолдану арқылы бейнесабақтарды түсірудің тиімді жолдары.

МАҚСАТЫ: Қашықтықтан оқыту технологиясын енгізу және студенттердің өзіндік жұмысын ұйымдастыру үшін өзіндік бейнематериалдар жасау.

ТАПСЫРМАЛАР:
 өзіңіздің тренингтік бейне мазмұнын жасау;
 мұғалімнің АКТ құзыреттілігін арттыру.

Практикалық тапсырмаларды орындау:
1  тапсырма
 Компьютеріңізге Screen Recorder орнатыңыз;
 Бағдарлама нұсқаларын зерделеу, объектілерді анықтау және дыбыс жазу үшін эксперимент жүргізу;
 2-3 минуттық бейнероликтің сынақ жазбаларын жасау – сабақтың тақырыбы, мақсаты мен міндеттері, сабақ жоспары;
 Жазуды көру және қателерді анықтау.

2  тапсырма
 Дауыстағыңыз келетін бейнені дайындаңыз;
 Жазу аймағын және аудио опцияларын таңдау;
 Жазуды және бейнені бастау;
 Бейнежазбаны тек микрофон арқылы дыбыстау;
 Жазбаны қарау және дубляждағы қателерді талдау;
 Микрофон мен динамиктерді пайдаланып дауыс жазуды жүргізу;
 Екі аудиожазбаны салыстырыңыз, ең жақсысын таңдаңыз.

3  тапсырма
1. Аяқталған жазбаны бағдарламаға енгізілген редакторда ашыңыз және
бейненің бір бөлігін кесіңіз. Өңделген жазбаны сақтаңыз.
2. Сұрақтарға жауап беріңіз:
 Экран жазу аймағына қатысты Screen Recorder мүмкіндіктері қандай?
 Бейнемен бір уақытта дауысты жазуға болады ма?
 Жазудың басталғанын қалай анықтауға болады?
 Screen Recorder бағдарламасының басқа экранды жазу бағдарламалық құралымен салыстырғанда қандай артықшылықтары бар?
– Бұл бағдарламада бейне қандай форматта түсірілген?


АВТОРЫ: Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Саулегул Хусман

ТАҚЫРЫБЫ: Padlet қосымшасы арқылы кері байланыс SMS хабарлама жазу

МАҚСАТЫ:

МІНДЕТТЕРІ:

Тәжірибелік жұмысты орындау:





АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Жоғары көлік және коммуникация колледжі», арнайы пәндер оқытушысы Орынова Шолпан Есімханқызы

ТАҚЫРЫБЫ: PREZI.COM БАҒДАРЛАМАСЫНДА ДЫБЫС ТОЛҚЫНДАРЫНЫҢ ТАРАЛУЫН ТҮСІНДІРУ

МАҚСАТЫ: Рrezi.com мультимедиялық бағдарламасын қолданып презентация жасауды көрсету және дыбыс толқындарының таралуын түсіндіру.

МІНДЕТТЕРІ:
 Рrezi.com мультимедиялық бағдарламасын қолданып үйрену;
 сабақтарда мультимедиялық бағдарламаларды және құрылғыларды қолдану;
 мұғалімдердің жаңа ақпараттық коммуникациялық технологияларды қолданып, сабақты қызықты ұйымдастыруын жоспарлау.

Тәжірибелік жұмысты орындау:
1 тапсырма:
1. Рrezi.com сайтына тіркелу;.
2. Презентацияны жоспарлау;
3. Презентация құру;
4. Маршрут құру;
5. Аудиторияға ұсыну.

2 тапсырма:
1. Фреймдер орнату бетін қолдану;
2. Сурет қою бетін пайдаланып, суреттерді орналастыру;
3. Аудио, видео бетін пайдалану;
4. Тақырыптар қойып үйрену.

3 тапсырма:
Сұрақтарға жауап беру:
1. Рrezi.com сайтына қалай тіркелуге болады?
2. Рrezi.com мультимедиялық бағдарламасына қалай суреттер мен видеолар жүктеуге болады?
3. Рrezi.com-да дайын үлгілерді қолдану артықшылықтары қандай?
4. Презентация жасайтын тағы басқа бағдарламаларды білесіздер?


АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің ШЖҚ «Жоғары Көлік және Коммуникация Колледжі» МКК арнайы пәндер оқытушысы Мерихан А

ТАҚЫРЫБЫ: DC/AC Virtual Lab БАҒДАРЛАМАСЫН ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӘНЕ ҚОЛДАНУ.

МАҚСАТЫ: Студенттердің өзіндік жұмыс істеуіне DC/AC Virtual Lab бағдарламасын ұйымдастыру және қолдану

МІНДЕТТЕРІ:
1. DC/AC Virtual Lab бағдарламасы және оның мақсаты.
2. DC/AC Virtual Lab бағдарламасын қашықтықтан оқытудағы рөлі
3. Оқытушының АКТ құзыреттілігін арттыру

Практикалық тапсырмаларды орындау
Тапсырма. DC / AC Virtual Lab электрондық зертханасында электр тізбегінің біртекті бөлігінің электронды моделін жасаңыз. Осы тізбек үшін Ом Заңының дұрыстығын тексеріңіз.

Шешімі: Мультиметрді өткізгіштер мен басқа элементтердің (шамдар, әртүрлі құрылғылардың орамалары және т.б.) тұтастығын тексеру үшін пайдалануға болады. Мультиметр тексерілетін тізбектің ұштарына қосылған кезде, онда үзіліс болмаса, Омметр қандай да бір кедергіні көрсетуі керек.
Егер кедергі «∞» болса, онда бұл тізбектегі үзілістің болуын білдіреді. Осындай тексеруді мультиметрді дәйекті қосылған қуат элементтерімен ауыстыру арқылы қарапайым түрде жүргізуге болады. Бұл көбінесе тексеруді жеңілдетеді, өйткені құрылғыны бір уақытта қосып, оның шкаласына қараудың қажеті жоқ. Мультиметрді қосыңыз. Аспапты әртүрлі учаскелерге қосу арқылы. Схемалар зақымдану орнын анықтай алады.



АВТОРЛАРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С.; Астанахалықаралық университетінің Педагогикалық колледжі. Қазақ тілі мен әдебиеті пәндері оқытушысы Кенжетаева Тоты Женисовна

ТАҚЫРЫБЫ: Эпикалық шығармаларды сатылай кешенді талдаудың толық үлгісі

МАҚСАТЫ: Кәсіби мамандарға білімді ғылыми негізде сатылай,жүйелі кешенді меңгерту.

МІНДЕТІ:
– Шығармаға сатылай талдау жасау арқылы сөйлеу тілінің байлығын әдеби тіл нормаларын үйрету;
-Қазақ тілінде ойын еркін жеткізе алатын, өз ана тілінде толық орындай алатын,қазақтың тарихы мен мәдениетін меңгерген жан –жақты білімді ұлттық тұлға қалыптастыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Эпикалық шығармаларды сатылай кешенді талдаудың үлгісімен таныстыру.
2. Ғ. Мүсірепов « Жаңа достар » (« Қазақ солдаты ») романынан үзіндіге талдау жасау.
3. Ш. Айтматовтың “Найман -ана”әңгімесіне сатылай кешенді талдау.


АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Н.Ғ. Қасқатаев

ТАҚЫРЫБЫ: «Автомобиль көлігінің жылжымалы құрамы» пәнін оқытуда зертханалық стенд тренажерін пайдалану әдістері.

МАҚСАТЫ: Зертханалық стендті пайдалану арқылы студенттердің оқуға деген қызығушылығы арттыру және түсіндіру жұмыстарын жетілдіру

МІНДЕТІ: Сабақ барысында зертханалық стенд тренажерларын қолдана отырып, оқу үрдісін қалыптастыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 Стендтердің атауларымен танысыңыз.
 Жұмыс істеу тәртібін үйреніңіз.
 Стендтегі бөлшектердің атауымен танысыңыз.

Тапсырма 2:
 Ғаламтордан стенд тренажерлары туралы ақпаратты алыңыз.
 Оларды бейне роликте көрсетілген стендтермен салыстырыңыз.
 Артықшылықтары мен кемшіліктері туралы мағлұмат беріңіз.
 Стендтер қайда орналастырылған және қандай бөлшектер арқылы бекітілгенін түсіндіріңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Зертханалық стенд тренажерларының қандай түрлерін білесіз?
 Электро жабдықтар бойынша қандай стендтерді қолданған ыңғайлы?
 Электр тоғын қолдану арқылы механикалық қозғалысты қалай түсіндіреді?
 Автокөлік жылжымалы құрамының жарықтандыру шамдарының айырмашылығы қандай?


АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Н.Ғ. Қасқатаев

ТАҚЫРЫБЫ: Практикалық тапсырмаларды QR-кодтармен ұтымды ұсыну.

МАҚСАТЫ: Qr-код арқылы студенттердің тақырыпқа қызығушылығы арттыру мен оқытушының жүйелі түсіндіру жұмыстарын жетілдіру

МІНДЕТІ: Сабақ барысында оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 qrcoder.ru сайтына кіріп танысыңыз.
 qrcoder.ru сайтында ұсынылған qr-кодтардың түрлерімен танысыңыз.
 qrcoder.ru сайты ұсынған qr – кодтардың өлшемдерімен танысыңыз.

Тапсырма 2:
 Өзіңізге қажетті ақпаратты дайындап алыңыз.
 Таңдалған ақпаратты қолданып qr-кодтың ыңғайлы түрін қолданыңыз.
 Өзіңізге ыңғайлы qr-кодтың өлшемін жасап, көшіріңіз.
 Сақталған qr-кодты оқушыларға жіберіңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Сайтта жұмыс жасау үшін ең бірінші іс-әрекет қандай?
 Qr-кодтың қандай түрлерін қолдандыңыз, олардың артықшылықтары қандай?
 Ғаламтордан алған ақпаратты qr-кодтта орналастыру жолын көрсетіңіз?
 Qr-кодты қандай желілер арқылы таратуға болады?


АВТОРЛАРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С; Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Ибраева А.К.

ТАҚЫРЫБЫ: Google Form платформасында тест тапсырмаларын құрастыру жолдары

МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру

МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:

1. Google Form платформасында қолданылған мәзірлерге сипаттама беріңіз
2. Google Form платформасы арқылы тест тапсырмаларын құрастыру алгоритмін түсіндіріңіз
3. Текст (абзац) мәзірін қолдана отырып мәтінмен жұмыс жүргізудің ретін түсіндіріңіз
4. Бір және бірнеше дұрыс жауабы бар тест сұрақтарын құрастырып, оларды жүктеңіз
5. Google Form платформасының мүмкіндіктерін пайдаланып, сәйкестендіруге арналған тапсырмаларды дайындаңыз
6. Google Form платформасы арқылы орындалатын тапсырмаларды сілтеме арқылы жіберу жолдарын түсіндіріңіз


АВТОРЫ: «Қазақстандық Швейцария-Американдық колледжі» ЖШС қазақ тілі пәнінің оқытушысы – Сейдахметова Бақыт Құрманғалиқызы.

ТАҚЫРЫБЫ: Jamboard.google.com тақтасын қолдану арқылы қазақ тілі сабақтарында студенттердің оқу белсенділігін арттыру.

МАҚСАТЫ: Студенттердің жаңа тақырыпты өз бетінше меңгеруі үшін цифрлық технология мүмкіншіліктерін қолдану.

МІНДЕТІ: Сандық технологиялардың мүмкіншіліктерін қолдану арқылы «оқылым», «тыңдалым», «жазылым» коммуникативтік дағдыларын қалыптастыру.

Орындалатын тапсырмалар:
Тапсырма 1. Аудиоматериалды тыңдау, ондағы негізгі және қосымша ақпаратты айқындау, негізгі ұғымдар мен терминдерді түртіп алу.
Тапсырма 2. Мәтінді Jamboard.google.com тақтасының скриншот мүмкіндігі арқылы түзетіп, редакциялау.
Тапсырма 3. Мәтінмен жұмыс: оқу, талдау, скриншот арқылы талдау нәтижелерін кестеге енгізу.


АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Қоғамдық тамақтандыру және сервис колледжі» МКҚК – информатика пәнінің оқытушысы А. Д. Сайранбекова

ТАҚЫРЫБЫ: СТУДЕНТТЕРДІҢ ӨЗДІК ЖҰМЫСТАРЫН АНТИПЛАГИАТТЫҚ САЙТТАРМЕН ТЕКСЕРУ.

МАҚСАТЫ: Студенттердің ғылыми және өздік жұмыстарын антиплагиаттық сайттармен тексеру арқылы, жұмыстың көшірілмегендігіне көз жеткізе отыра, оның ғылыми құндылығы мен түпнұсқалығын анықтау.

МІНДЕТІ: Оқыту үдерісінде жаңа технологияларды қолдану арқылы, студенттерді өз бетінше адал жұмыс жасауға баулу.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 Antiplagiat.ru сайтына кіріңіз.
 Antiplagiat.ru сайтына өзіңіз туралы мәліметтерді толтырып, сайтқа тіркеліңіз.
 Сайттағы жеке кабинетіңізбен танысыңыз.

Тапсырма 2:
 Студенттің өздік жұмысын плагиатқа тексеріңіз.
 Тексеру нәтижесін талдаудан өткізіңіз, егер өздік жұмыс түпнұсқалығы төмен көрсеткіш көрсетсе, жұмысты қайта жазуға тапсырма беріңіз.
 Түпнұсқалықты көтеру жолдарын қарастыру арқылы, студентке көмек көрсетіңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Сайтқа тіркелу жолдарын атаңыз.
 Құжатты плагиатқа тексеру үшін ол қандай форматта болуы керек?
 Түпнұсқалықты көтеру жолдары қандай?


АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Қоғамдық тамақтандыру және сервис колледжі» МКҚК – арнайы пәндер оқытушысы А.С.Сейіт

ТАҚЫРЫБЫ: Графикалық дизайн негізінде түрлі онлайн платформа арқылы ақпаратпен бөлісу және feedback жасау.

МАҚСАТЫ: Сanva бағдарламасы арқылы студенттердің тақырыпқа қызығушылығы арттыру мен оқытушының жүйелі түсіндіру жұмыстарын жетілдіру

МІНДЕТІ: Сабақ барысында оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 https://www.canva.com/ru_ru/ сайтына кіріп танысыңыз.
 https://www.canva.com/ru_ru/ сайтына өзіңіз туралы мәліметтерді толтырып сайтқа тіркеліңіз.
 https://www.canva.com/ru_ru/ cайты ұсынған шаблондар арқылы презентация жасаумен танысыңыз.

Тапсырма 2:
 Өзіңіз қалаған шаблон түрін таңдаңыз.
 Таңдалған шаблонды қолдана отырып, кез-келген тақырыпта презентация жасаңыз.
 Өзіңіздің тақырыбыңызға сәйкес суреттерді таңдап жаттығуды жасаңыз.
 Сақталған презентацияны жүктеп, оқушыларға жіберіңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Сайтта жұмыс жасау үшін ең бірінші іс-әрекет қандай?
 Слайд жасауға арналған қандай шаблон қолдандыңыз, олардың артықшылықтары қандай?
 Ғаламтордан суреттерді орналастыру жолын көрсетіңіз?
 Жаттығуларды басқа әлеметтік желілер арқылы қалай таратуға болады?




АВТОРЫ: Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Саулегул Хусман

ТАҚЫРЫБЫ: Quizizz платформасында тест тапсырмаларын орындату тиімділігі.

МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру

МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану







АВТОРЛАРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С; Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Кенжетаева Т.Ж

ТАҚЫРЫБЫ: Сатылай кешенді талдау технологиясы арқылы қазақ поэзиясын талдау үлгісі

МАҚСАТЫ: Болашақ мамандарға білімді ғылыми негізде сатылай,жүйелі кешенді меңгерту

МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында сатылай кешенді оқыту технологиясын пайдалану;
– Шығармаға сатылай талдау жасау арқылы сөйлеу тілінің байлығын, әдеби тіл нормаларын үйрету;
-Ұлттық құндылықтарды бағалай, қолдана білуге машықтандыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Қазақ поэзиясын сатылай кешенді талдаудың толық үлгісімен таныстыру.
2. Қазақ поэзиясын сатылай кешенді талдау сызбасы ұсынылады.
3. М.Сұлтанқожаұлының «Ал,білерсің таңның атарын» термесіне сатылай кешенді талдау үлгісін жасау.
4. М.Жұмабаев «Туған жерім-Сасықкөл» өлеңіне талдау үлгісін көрсету



АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «Қоғамдық тамақтандыру және сервис колледжі»МКҚК -арнайы пәндер оқытушысы М.Н. Бегалы

ТАҚЫРЫБЫ: Microsoft Power Point бағдарламасының жаңа мүмкіндіктері
МАҚСАТЫ: Microsoft Power Point бағдарламасын қолданудың жаңа мүмкіндіктерін көрсету. Әсерлі презинтация, слайд жасау әдісін үйрету
МІНДЕТІ:
Microsoft Power Point бағдарламасын жаңа қырынан тану, сабақ беру барысында ақпараттық технологияларды кеңінен қолдану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 Microsoft Power Point бағдарламасына кіріңіз.
 Қажетті материалдарды жинақтаңыз.
 Ғаламтордан қажетті суреттердің «удалить фон» бағдарламасы арқылы қажетті суреттің бейнесін жүктеп алыңыз.

Тапсырма 2:
 Microsoft Power Point бағдарламасын бейне-роликте көрсеткендей жаңа парақша ашыңыз.
 Бейне-роликте көрсетілгендей қажетті таңдап алған суреттерді қойып шығыңыз.
 Суреттерді қою барысында «обрезать» функциясымен дұрыс жұмыс жасауды үйреніңіз.
 Барлық суреттерді жүктеп «упорядочение» батырмасын басып, суреттерге атау беріңіз.
 Бейне-роликтегі көрсетілгендей суреттердің көшірмесін жасаңыз
 Microsoft Power Point 2019 жылғы версиясы болмаса, онлайн Microsoft Power Point сайтына кіріп, сақталған презинтацияңызды жүктеңіз
 Жүктелген презинтацияңызға «Переход» бағдарын басып, 2-ші слайдтан бастап «Трансформация» переходын басыңыз
 Сақтау батырмасын басып, показ слайд-шоу арқылы дайын презинтацияңызды тамашалаңыз

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Microsoft Power Point бағдарламасының жаңа мүмкіндіктері сізге қаншалықты қызықты болды
 Берілген тапсырмаларды орындауда қандай қиындықтар туындады
 Сіз үшін пайдалы болған мәлемет



АВТОРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «ASTANA POLYTECHNIC » жоғары колледжі» ШЖҚ МКК-ның «Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнінің оқытушысы Саттарова Гауһар Қуанқызы

ТАҚЫРЫБЫ: ActivInspire бағдарламасының құралдарымен таныстыру
МАҚСАТЫ: Қашықтан білім беруді ұйымдастыру уақытында оқытушылар қауымына сабақта тиімді пайдалануға болатын бағдарламаның жұмысымен таныстыру, білім алушылардың қызығушылығын тудыру , сабақтың тиімділігін арттыру мақсатында флипчарттарды қалай құруға болатынын айтып жеткізу.
МІНДЕТТЕРІ:
 қашықтан оқыту кезеңінде білім беруде пайдалануға болатын бағдарламамен бөлісу;
 әріптестердің акт құзыреттілігін көтеруге көмектесу;
 бейнематериал қорын көбейту.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
I. https://www.prometheanworld.com/ru/ тіркелу;
II. ActivInspire бағдарламасын өзіңізге жүктеп алыңыз;
III. ActivInspire бағдарламасының таңбашасын компьютеріңіздің жұмыс үстеліне шығарып қойыңыз;
IV. жаңа флипчарт ашып алыңыз;
V. қалам,маркер,өшіргішті пайдаланып көріңіз;
VI. бағдарлама пәрмендерімен түгел танысып шығыңыз.



АВТОРЫ: Астана Халықаралық Университетінің Педагогикалық колледжі биология пәнінің оқытушысы М.Мутайхан

ТАҚЫРЫБЫ: Білімді меңгерту мен қорытындылауда Learning Apps бағдарламасын қолданудың тиімділігі
МАҚСАТЫ: Студенттерге өз бетінше тапсырманың жауабын табуға үйрету
МІНДЕТІ: Білім беру мен тәрбие процесін ұйымдастыру барысында жаңа технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1.Learning Apps сайтында қалай тіркелуге болады?
2.Бағдарламаның артықшылығы қандай?
3.Модульдерді жылдам құрып және өзгертуге бола ма?
4.Learning Apps ерекше мүмкіндіктері қандай?



АВТОРЫ: ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК-арнайы пәндер оқытушысы Н.Ғ. Қасқатаев

ТАҚЫРЫБЫ: LEARNINGAPPS.ORG БАҒДАРЛАМАСЫН САБАҚ МАТЕРИАЛЫН МЕҢГЕРТУДЕ ҚОЛДАНУ ЖОЛДАРЫ
МАҚСАТЫ: LearningApps.org бағдарламасы арқылы студенттердің тақырыпқа қызығушылығы арттыру мен оқытушының жүйелі түсіндіру жұмыстарын жетілдіру
МІНДЕТІ: Сабақ барысында оқытудың жаңа технологияларын қолдана отырып, оқу процесін ұйымдастыру.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
Тапсырма 1:
 LearningApps.org сайтына кіріп танысыңыз.
 LearningApps.org сайтына өзіңіз туралы мәліметтерді толтырып сайтқа тіркеліңіз.
 LearningApps.org бағдарламасы ұсынған жаттығулар тізімімен танысыңыз.

Тапсырма 2:
 Өзіңіз қалаған жаттығу түрін таңдаңыз.
 Таңдалған жаттығуға кіріп мысалдарымен танысыңыз.
 Өзіңіздің тақырыбыңызға сәйкес суреттерді таңдап жаттығуды жасаңыз.
 Сақталған жаттығудың сілтемесін оқушыларға жіберіңіз.

Тапсырма 3:
Сұрақтарға жауап:
 Сайтта жұмыс жасау үшін ең бірінші іс-әрекет қандай?
 Жаттығулардың қандай түрлерін қолдандыңыз, олардың артықшылықтары қандай?
 Ғаламтордан суреттерді орналастыру жолын көрсетіңіз?
 Жаттығуларды басқа әлеметтік желілер арқылы қалай таратуға болады?



АВТОРЛАРЫ:
Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С;
Астана халықаралық университеті Педагогикалық колледжінің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің оқытушысы: Ибраева А.К.

ТАҚЫРЫБЫ: Жаңа тақырыпты меңгертуде Classroom платформасын тиімді қолдану
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Classroom платформасында қолданылған мәзірлерге сипаттама беріңіз
2. Classroom платформасында топты құру алгоритмін түсіндіріңіз
3. Classroom платформасында тапсырмаларды жүктеу ретін көрсетіңіз
4. Тапсырмаларды бағалау, кері байланыс беру жолдарын қалай жүзеге асыруға болады?.
5. Тақырып бойынша Classroom платформасына қандай тапсырмаларды жүктеуге болады?



АВТОРЫ:  ҚАЗГЗУ Гуманитарлық заң колледжі, психология пәнінің оқытушысы С.П. Архабаева
ТАҚЫРЫБЫ: «Психология сабағында сын тұрғысынан ойлау технологиясы арқылы студенттердің ой-өрісін дамыту»
МАҚСАТЫ: сын тұрғысынан ойлау стратегияларын ұтымды пайдалана отырып студенттердің шығармашылық қабілетін анықтауда, күшейтуде, оқытудың тиімділігін, сапасын арттыруда ерекше маңызын түсіндіру.
МІНДЕТІ: оқыту мен тәрбие процесін ұйымдастыруда жаңашыл әдіс-тәсілдерді пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1.Brainstorming бөлімінде сұрақтар қатарын дайындаңыз
2.Realization of meaning кезеңінде қандай онлайын ресурстарды қолдана аласыз?
3.Ақыл-ой картасын дайындауда қандай сандық технологияны қолдана отырып, жасауға болады?
4.Wordwall.net интернет желісін қолдана отырып, сабақтың Reflectiion бөлімін қалай ұйымдастырасыз?




АВТОРЛАРЫ:  Нұр-Сұлтан қаласы Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Исина Н.С., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК–арнайы пәндер оқытушысы Ж.Т. Мылтыкбаева
ТАҚЫРЫБЫ: Prezi онлайн-редакторын пайдалану реті
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Prezi бағдарламасын қалай жүктеуге болады?
2. Дайын жоба үлгісін қалай таңдау керек?
3. Prezi-ге кітапханадан сурет орналастыру қалай жүзеге асырылады?
4. Презентацияға қосымша бетті қосу ретін жазыңыз.
5. Кейінгі сақталған презентацияны Prezi-де қалай ашуға болады?



АВТОРЛАРЫ:  Еуразия гуманитарлық институты колледжінің информатика және арнайы пәндер оқытушысы Ерғазы А.
ТАҚЫРЫБЫ: Оқу процесіндегі бұлттық технология
МАҚСАТЫ: Оқу процесінде бұлттық технологияны қолдану арқылы педагогтың құжаттары мен оқу материалдарын тиімді сақтау деңгейі арттыру және педагог-студент арасындағы электронды материал алмасу үрдісін жеңілдету
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
1. Бұлттық технологияда мәліметтер қайда сақталады?
2. Бұлттық технологиямен жұмыс істеу үшін бізге ең бірінші не керек?
3. Бұлтта сақталған құжатпен бөлісудің екі әдісін атаңыз.
4. Dropbox бағдарламасының басты артықшылықтарын атаңыз.
5. Dropbox бағдарламасын бірнеше құрылғыға орнатып алып жұмыс істеуге бола ма?



АВТОРЛАРЫ: Нұр-Сұлтан қаласы білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері Алишева И.С.; Қазтұтынуодағының жоғары сауда –экономикалық колледжінің оқытушысы Худабай Б.

ТАҚЫРЫБЫ: Бұлттық технологиялар
МАҚСАТЫ: цифрлық технологияларды пайдалану арқылы педагогтердің кәсіби құзыреттілік деңгейін арттыру
МІНДЕТІ: ТжКБ-да білім беру және тәрбие процесін ұйымдастыру барысында цифрлық технологияларды пайдалану.

Тәжірибелік тапсырмаларды орындаңыз:
№1 тапсырма. Google-дискіде таблица құрып, бөлісу.
1) Google сайтында тіркелгі (аккаунт) ашыңыз. Егер тіркелгіңіз болса сол тіркелгіңізбен кіріңіз.
2) Google-де таблица құрыңыз, оны ақпаратпен толтырыңыз.
3) Таблицаға ортақ пайдалануды (доступ) ашып, үш адамға сілемесін жіберіңіз.
4) Үш адам қосымша ақпарат толтырғанын қадағалаңыз.

№2 тапсырма. Google-дискіні компьютерге синхрондау
Бұлтты қызметтерді пайдаланудың маңызды артықшылықтарының бірі-файлдарды автоматты түрде синхрондау. Бұл жұмысты Google Drive қызметін пайдаланып жасауға болады.

Компьютерге арналған Google Drive орнату
Компьютер мен интернеттегі бұлтты сақтау арасындағы файлдарды автоматты түрде синхрондау механизмін пайдалану үшін «компьютерге арналған Google Drive»бағдарламасын орнату керек.
Есептік жазбаңызбен Google Drive -қа кіріңіз және шолғыш терезесінде сол жақта «Орнату» түймесін басыңыз. Содан кейін қарапайым нұсқауларды орындаңыз.
Соңғы кезеңде орнатушы синхрондау қалтасын таңдауды ұсынады. Әдепкі бойынша, ол пайдаланушы каталогында жасалады және «Google Drive» деп аталады. Сіз қажеттілігіне қарай файлдардың басқа орнын көрсете аласыз.
Сәтті орнатқаннан кейін бағдарлама Windows операциялық жүйесімен бірге автоматты түрде жүктеледі. Бұл жағдайда Жүйелік трейде «сағаттардың» жанында «Google Drive» белгішесі пайда болады. Егер пайда болмаса, «Бастау – Барлық бағдарламалар – Google Drive» мәзіріне өтіп, «Google Drive»тармағын таңдаңыз.

Синхрондау қалтасын өзгерту.
Егер сіз ағымдағы дискіде орын жеткіліксіз болғандықтан немесе басқа себептерге байланысты синхрондау қалтасын ауыстыруды шешсеңіз, бірнеше қарапайым әрекеттерді орындаңыз.
1. «Компьютерге арналған Google Drive» параметрлеріне өтіп, «тіркелгіні өшіру» түймесін басыңыз.
2. Трейдегі қолданба белгішесін басып «кіру»тармағын таңдаңыз.
3. Құпия сөзді енгізіп, нұсқауларды орындаңыз.
4. Соңғы қадамда терезенің төменгі жағындағы «Қосымша параметрлер» түймесін басыңыз.
5. Енді жаңа синхрондау қалтасын таңдаңыз. Онда қалталар мен файлдар болмауы керек. Әйтпесе, бағдарлама оны пайдалануға мүмкіндік бермейді.
6. Осыдан кейін «синхрондау» түймесін басуға болады және жүйе бұлтты сақтау мазмұнын жаңа қалтаға жүктейді.



АВТОРЫ:  Мылтықбаева Ж.Т., ШЖҚ «Жоғары көлік және коммуникация колледжі» МКК арнайы пәндер оқытушысы
ТАҚЫРЫБЫ: PICTOCHART онлайн редакторын пайдалану реті

 

 

 

 

 


АВТОРЫ:  Ғалымжанов Баянғали Ғалымжанұлы, филология магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығы директорының орынбасары
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқыту кезінде сабақты тиімді жоспарлау
МАҚСАТЫ: Қашықтан оқыту кезіндегі тиімді жоспарлауды үйрену
МІНДЕТТЕРІ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделеу;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын анықтау;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін ұсына отырып, сұхбаттасу;
– Бір сабақтың жоспарын жасап ұсыну
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Қашықтан оқыту кезіндегі жоспарлау мәселесін зерделейді;
– Тиімді жоспарлаудың жолдарын қарастыра алады;
– Тиімді жоспарлаудың үлгісін көре отырып, пікір білдіріп, талқылайды;
– Сабақ жоспарын жасап ұсынады.




АВТОРЫ:  Нұршеков Ерғазы Манапұлы, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ: Мақала жазу шарттары
МАҚСАТЫ: Мақала жазуға бағыт-бағдар беру
МІНДЕТТЕРІ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарын көрсету;
– мақала жазудың шарттарымен таныстыру;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларымен таныстыру;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызын айқындау;
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– шынайы ақпараттарды алу жолдарымен танысады;
– мақала жазудың шарттарымен танысады;
– өз тәжірибелерін жариялау қағидаларын үйренеді;
– өзара тәжірибе алмасудағы ақпарат құралдарының маңызы туралы мәліметтермен танысады


АВТОРЫ:  Тәжібаева Қарлығаш Жетпісбайқызы, жаратылыстану ғылымдарының магистрі, Білім беруді жаңғырту орталығының әдіскері
ТАҚЫРЫБЫ:  Қашықтан оқуда онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігі мен жолдары.
МАҚСАТЫ: Педагогтердің қашықтан оқу жағдайындағы онлайн сабақты ұйымдастыруының кәсіби құзыреттілігін дамыту.
МІНДЕТТЕРІ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделеу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысу;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтау;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарын ұсыну;
– Мұғалімдерге онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестер беру.
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– Онлайн-оқытудың түрлері мен тиімді әдістерін зерделейді;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың тиімділігімен танысады;
– Онлайн сабақты ұйымдастырудың жолдарын анықтайды;
– Қашықтықтан режимінде оқушылармен жұмысты ұйымдастыру жолдарымен танысады;
– Мұғалімдер онлайн оқу процесін басқару бойынша кеңестерді қолданады.