Балабақшада заттық -кеңістікті дамытушы ортасын құрудың тиімділігі

Смайыл Сандуғаш Серікболқызы

Астана қаласы әкімдігінің «Әдістемелік орталығы» МКҚК,  әдіскері

Тақырыбы:

Балабақшада заттық – кеңістікті дамытушы ортасын құрудың тиімділігі

МАҚСАТЫ:

балалардың ерте жастан психофизиологиялық мүмкіндіктерін жағымды дамытуға мүмкіндік беретін заттық-дамытушы ортаны ұйымдастыру

МІНДЕТТЕРІ:

 – балаларды жан-жақты және үйлесімді ерте жастан дамыту үшін жағдайлар жасау және оның мектепке дейінгі жаспен сабақтастығы;

 – балаларды ерте жастан дамытуға арналған заттық-дамытушы ортаны ұйымдастырудың педагогикалық барысын формалармен және әдістермен жетілдіру;

– аталған бағыт бойынша жұмыстарды ұйымдастыруда түрлі үлгілерді жасауға мүмкіндік беру, педагогтардың шығармашылық әл-ауқатын жетілдіру.

Күтілетін нәтиже:
  • Орта білім беру, дамытушы, тәрбиелеуші, ынталандырушы, ұйымдастырушы, коммуникативтік функциясын атқаруы тиіс. Заттықдамытушы ортаның топтасуы балалардың жан-жақты дамуын қамтамасыз етуі қажет, білім беру үдерісінің біртұтастылық қағидатына сай келуі тиіс;
  •  Кеңістікті икемді және вариативті қолдану қажет. Орта баланың қызығушылықтары мен қажеттіліктерін қанағаттандыруға арналуы тиіс;
  •  Заттардың формасы мен дизайны балалардың қауіпсіздігіне және жасына бағдарлануы тиіс;
  •  Декор элементтері оңай ауысуы тиіс;
  •  Әрбір топта балалардың эксперименттік іс-әрекеттеріне арналған орынды қарастыруы қажет;
  •  Топтық кеңістікте заттық ортаны ұйымдастыра отырып, психикалық даму заңдылықтарын, олардың денсаулық көрсеткіштерін, психофизиологиялық және коммуникативтік ерекшеліктерін, жалпы және 8 сөйлеуінің даму деңгейін, сонымен қатар, эмоционалдық-қажеттілік саласының көрсеткіштерін ескеру қажет;
  • Түс палитрасы жылы, пастельді түстерде болуы тиіс;
  •  Топтық бөлмеде дамытушы кеңістікті құру кезінде ойынның басты рөлін ескеру қажет;
  •  Топтың заттық-дамытушы ортасы балалардың жас ерекшеліктерін, оқу кезеңі мен білім беру бағдарламасына байланысты ауысуы тиіс.

Балабақшадағы цифрлық технологиялар – мектепке дейінгі қашықтықтан оқытудың негізі

Көшен Құндыз Слетақызы

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Балабақшадағы цифрлық технологиялар – мектепке дейінгі қашықтықтан оқытудың негізі

МАҚСАТЫ:

ақпараттық технология арқылы баланың шығармашылық ізденістері дамиды, белсенділігі артып, өз бетінше жұмыс істеу қабілеті, монологты, диалогты сөйлеу іскерліктері артады.

МІНДЕТТЕРІ:
  • балаларды компьютерлік технологияның мүмкіндіктерімен таныстыру;
  • интерактивті тақтамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру;
  • балалардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, білуге құмарлығын, қиялын, бейнелі ойлауын дамыту;
  • баланың мектепке дайындығын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
  • оқу-тәрбие және әдістемелік жұмысты жетілдірудің тиімді құралы болып табылады;
  • балаларды оқыту процесін қызықты әрі тиімді етуге мүмкіндік береді.

Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру

Әзімбай Нұржамал Кәрімбердіқызы

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру

МАҚСАТЫ:

Бастауыш сынып  педагогтерінің функционалдық сауаттылығын  дамытуда іс-тәжірибе алмасу

МІНДЕТТЕРІ:

– Баланың еркіндігі мен белсенділігін арттырады

– Шығармашылық тұрғыда ойлау қабілетін қалыптастырады

– Баланың өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландырады

Күтілетін нәтиже:

Оқушының пәнді, тақырыпты терең түсіну мен үйренуге қызығушылығын дамыту.

Алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана біліуін қамтамасыз етеді

Баланы мектепке даярлаудың психологиялық ерекшеліктері

Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Баланы мектепке даярлаудың психологиялық ерекшеліктері

МАҚСАТЫ:

Мектепалды сыныптары мен мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерімен іс-тәжірибе бөлісу

МІНДЕТТЕРІ:

– педагогтерге баланы мектепке   даярлаудың психологиялық  ерекшеліктері,  тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлі туралы түсінік беру
– тәрбиелеу мен оқытудың сапалы оңтайлы динамикасын анықтау
– ойын қызметінен оқу қызметіне біртіндеп өтуге дайындық негіздерін ұсыну

Күтілетін нәтиже:

– педагогтер баланы мектепке даярлаудың психологиялық  бағыттарын ізденеді

 – педагогтер тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлін зерделейді
– баланың даму мониторингін анықтайды
– баланы мектепке бейімдеу жолдарын жұмыс барысында қолданады.

Педагог жұмысындағы сандық технологиялар

Ахметова Жазира Батырбековна

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

МАҚСАТЫ:

МІНДЕТТЕРІ:

Күтілетін нәтиже:

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік ұсынымдары

Боранбаева Майра Сарсенхановна

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік ұсынымдары

МАҚСАТЫ:

Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруіне мониторинг жүргізуде педагогтерге әдістемелік көмек көрсету

МІНДЕТТЕРІ:
  • мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдерін ұсыну
  • мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің жағдайын зерделеу, сондай-ақ даму динамикасын көрсету;
  • мониторинг жүргізу бойынша құжаттаманы ресімдеудің практикалық кеңестерін ұсыну.
Күтілетін нәтиже:
  • мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдерін түсінеді
  • мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің жағдайын зерделеуді, сондай-ақ даму динамикасын әзірлеуді үйренеді
  • мониторинг жүргізу бойынша құжаттаманы ресімдеудің практикалық кеңестерін оқыту барысында қолданады