Әдеби тіл нормасы: орфоэпиялық норма

Спанова Ақгүл Спанқызы

«Қадыр Мырза Әлі атындағы Binom school» мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 11-сынып

Тақырыбы: Әдеби тіл нормасы: орфоэпиялық норма

Оқу мақсаты:

11. 4.2.1. сөйлеу ағымындағы интонацияның құрамдас бөліктері: әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірісті сөйлеу мәнеріне сай қолдану

Әдеби тіл нормасы: орфографиялық норма

Спанова Ақгүл Спанқызы

«Қадыр Мырза Әлі атындағы Binom school» мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 11-сынып

Тақырыбы: Әдеби тіл нормасы: орфографиялық норма

Оқу мақсаты:

11.4.1.1. мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу

Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау

Жумабекова Айгерим Сертаевна

Ыбырай Алтынсарин атындағы BINOM SCHOOL мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 5-9 сыныптар

Тақырыбы: Тыңдалым материалы бойынша жауап беру және бағалау

Оқу мақсаттары:

5. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны негізінде сұрақтарға жауап беру, көтерілген мәселе бойынша өз ойын білдіру
6. 1. 5. 1 тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру
7. 1. 5. 1 проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау
8. 1. 5. 1 перифраз түрінде берілген сұрақтар арқылы мәтіннен қажетті ақпаратты таба білу, көтерілген мәселе бойынша ой тұжырымдау
9. 1. 5. 1 мәтіндегі айтылған ойға өз көзқарасын білдіреді, сыни тұрғыдан баға беріп айту

Шығармашылық жұмыс ұсыну

Жаналиева Асель Нурлановна

№59 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 10-сынып

Тақырыбы: Шығармашылық жұмыс ұсыну

Оқу мақсаты:

10.3.6.1. әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, хат, әңгіме, шығарма) ұсына білу

Қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу

Жаналиева Асель Нурлановна

№59 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 11-сынып

Тақырыбы: Қазақ әдебиетіндегі ұлттық құндылықтардың әлемдегі орнын білу

Оқу мақсаты:

11.1.5.1. ұлттық құндылықтардың маңыздылығын ғаламдық тақырыптағы контекстермен байланыстыру

Әртүрлі мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату

Жакишева Мейрамгуль Кенжегалиевна

№59 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 5-сынып

Тақырыбы: Әртүрлі мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату

Оқу мақсаты:

5.2.3.1. хат, хабарлама, жарнама, нұсқаулық, хабарландырудың құрылымы мен ресімделуі арқылы жанрлық ерекшеліктерін ажырату

Оқылым стратегияларын қолдану

Касымханова Нургул Женисовна

№81 Astana English School халықаралық мамандандырылған гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі,            педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 9-сынып

Тақырыбы: Оқылым стратегияларын қолдану

Оқу мақсаты:

9. 2. 6. 1 белгілі бір мақсат үшін оқылым стратегияларын тиімді қолдана білу

Зияткерлік миграция

Жаңабек Дана Әкімжанқызы

Жүсіпбек Аймауытов атындағы №24 орта мектебінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 11-сынып

Тақырыбы: Зияткерлік миграция

Оқу мақсаты:

11.2.1.1. Әртүрлі графиктік мәтіндегі (кесте, диаграмма, сызба) мәліметтерді салыстырып талдау, негізгі үрдістерді анықтау

Биотехнологияның негізгі бағыттары және отандық жетістіктер

Асемова Рауан Саметқызы

№15 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 9-сынып

Тақырыбы: Биотехнологияның негізгі бағыттары және отандық жетістіктер

Оқу мақсаты:

9.2.4.1 әртүрлі стильдегі мәтіндердің тақырыбын, қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

Дулат Исабековтің «Әпке» драмасы

Асемова Рауан Саметқызы

№15 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 8 -сынып

Тақырыбы: Дулат Исабековтің «Әпке» драмасы

Оқу мақсаты:

8.3.2.1 Шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып жаңашылдығына баға беру

Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу

Абдикадырова Гулиза Сарсембаевна

Смағұл Сәдуақасұлы атындағы 78 мектеп-гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 10-сынып

Тақырыбы: Оқылым және тыңдалым материалдары негізінде жинақы мәтін жазу

Оқу мақсаттары:

10.3.5.1. оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпаратты іріктей отырып, түртіп жазу (конспектілеу)

11.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша түртіп жазудың әртүрлі жолдарын меңгеру арқылы негізгі ақпаратты іріктеу

Анализ және интерпретация: көркем шығарманың тілі

Акшолакова Лязат Кызыркановна

№79 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ әдебиеті

Сыныбы: 10-сынып

Тақырыбы: Анализ және интерпретация: көркем шығарманың тілі.

Оқу мақсаты:

10.2.3.1. шығармадағы көркемдегіш құралдардың орны мен қызметін талдау

Жазылым дағдысы: мәтіндерді түзету және редакциялау

Акшолакова Лязат Кызыркановна

№79 мектеп-лицейінің қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 10-сынып

Тақырыбы: Жазылым дағдысы: мәтіндерді түзету және редакциялау.

Оқу мақсаты:

10.3.7.1. жазба жұмысын абзац пен бөліктерге бөлу, ойын (ақпарат, идея) дұрыс жүйелеп, логикалық және стильдік түзетулер енгізу, редакциялау.

Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді талдау

Абдраманова Гульжанат Асановна

Қайым Мұхамедханов атындағы №90 гимназиясының қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі, педагог-шебер

Пәні: қазақ тілі

Сыныбы: 6-сынып

Тақырыбы: Әр түрлі жанрдағы мәтіндерді талдау

Оқу мақсаты:

6.1.2.1. әлеуметтік-мәдени, ресми-іскери тақырыптарға байланысты диалог, монологтердегі (нұсқаулық, құттықтау, хабарландыру, өмірбаян, жаңалық, интервью) көтерілген мәселені талдау.

Active methods in teaching a foreign language

Amirova Altynay Bekbayevna

master of arts, teacher-moderator, and methodologist of the Methodology Center of Astana

Topic:

Active methods in teaching a foreign language

Objective: to familiarize with the active methods in teaching a foreign language

Task:

— to describe the forms of active methods

Expected results:

— teachers will acquainted with the basic principles of active methods;
— teachers will use it in their pedagogical practice.

I am a digital and global citizen

Касымбекова Бекзада Шарапбаевна

№3 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі

Theme of the lesson:

I am a digital and global citizen

Learning objectives:

Identify and share perspectives, listen and read actively, and respond respectfully to the perspectives of others

Lesson objectives:

Learn about Global Scholars program

-Identify the city, country and continent of the cities in their e-classroom collaboration on a map

-Discuss the Global Scholars Pledge and their responsibilities as Global Scholars

 Expected results:

Students begin to understand their role and responsibilities as Global Scholars. Students learn about the cities in their collaboration, the group of students from around the world with whom they will communicate in the e-classroom

Global Scholars Unit 2 Water every day

Абдыгаликова И.М.

Ж.Жабаев атындағы №4 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі мұғалімі, Global Scholars жобасының мектептегі кординаторы

Тақырыбы:

Global Scholars Unit 2 Water every day

МАҚСАТЫ:

Unit 2 Water every day тарауы бойынша әдістемелік көмек беру, тақырыптардың және тапсырмалардың жасалу жолын үйрету.

МІНДЕТТЕРІ:

Күтілетін нәтиже:

Unit 2 Water every day тарауындағы тақырыптармен танысады, тапсырмалардың жасалу жолын үйренеді

Білім сапасын арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

Шакирова Шарипа Химановна

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Білім сапасын арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

МАҚСАТЫ:

Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау. Оқытудың аффективтік теорияларымен және оқушыларды оқу үдерісіне тарту жұмысының әдістерімен таныстыру.

МІНДЕТТЕРІ:
Күтілетін нәтиже:

Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын түсіну. Оқытудың ынталандыру теорияларымен танысу. «Қиын» оқушылармен қалай жұмыс жасау керектігін білу.Негізгі идеялар Оқытудағы кедергілер деген түсінікті біліп, сол кедергілерді жою қадамдарын жасай алады.

Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ

Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы

педагогика ғылымдарының докторы, профессор, «Сатылай кешенді оқыту»технологиясының авторы.

Тақырыбы:

«Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ» АТТЫ ОНЛАЙНҚАЛАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СЕМИНАР

МАҚСАТЫ:

Ж.Аймауытовтың әдістемелік мұраларындағы сабаққа қойылатын талаптар мен «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының үндестігін теориялық және практикалық түрде айқындау.

Кіріспе сөз:

Еліміздің басты нышандарының бірі – мемлекеттік тіл. Қазақстанның мемлекеттік тілі қазақ тілі екені Ата заңымызда 90-жылдардағы күрделі кезеңнің өзінде нақты жазылған. Біз тәуелсіздік дәуірінде ана тілімізді дамыту үшін барлық жағдайды жасадық. Осы аралықта қазақ тілінде білім беретін мектептер мен оқу орындарының, балабақшалардың саны еселеп көбейді.

Күтілетін нәтиже: