
Amirova Altynay Bekbayevna
master of arts, teacher-moderator, and methodologist of the Methodology Center of Astana
Topic:
Active methods in teaching a foreign language
Objective: to familiarize with the active methods in teaching a foreign language
Task:
— to describe the forms of active methods
Expected results:
— teachers will acquainted with the basic principles of active methods;
— teachers will use it in their pedagogical practice.

Ахметжанова Динара Асылбековна
№75 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі, “Global Scholars” үйлестірушісі
Theme of the lesson:
Introduction to Global Scholars
The objective:
to describe the ways of works and tasks in Unit 1
The result:
to memorize the order of the work in Unit 1
Unit 1, you will:
Students are oriented to the Global Scholars e-classroom and begin to develop global and digital citizenship skills. They exchange perspectives as they write their first discussion posts and reply to international peers. They create a video to introduce their class, school, cultures, and city, and share what it means to be a Global Scholar.

Касымбекова Бекзада Шарапбаевна
№3 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі
Theme of the lesson:
I am a digital and global citizen
Learning objectives:
Identify and share perspectives, listen and read actively, and respond respectfully to the perspectives of others
Lesson objectives:
–Learn about Global Scholars program
-Identify the city, country and continent of the cities in their e-classroom collaboration on a map
-Discuss the Global Scholars Pledge and their responsibilities as Global Scholars
Expected results:
Students begin to understand their role and responsibilities as Global Scholars. Students learn about the cities in their collaboration, the group of students from around the world with whom they will communicate in the e-classroom

Абдыгаликова И.М.
Ж.Жабаев атындағы №4 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі мұғалімі, Global Scholars жобасының мектептегі кординаторы
Тақырыбы:
Global Scholars Unit 2 Water every day
МАҚСАТЫ:
Unit 2 Water every day тарауы бойынша әдістемелік көмек беру, тақырыптардың және тапсырмалардың жасалу жолын үйрету.
МІНДЕТТЕРІ:
Күтілетін нәтиже:
Unit 2 Water every day тарауындағы тақырыптармен танысады, тапсырмалардың жасалу жолын үйренеді

Шакирова Шарипа Химановна
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
Білім сапасын арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары
МАҚСАТЫ:
Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау. Оқытудың аффективтік теорияларымен және оқушыларды оқу үдерісіне тарту жұмысының әдістерімен таныстыру.
МІНДЕТТЕРІ:
Күтілетін нәтиже:
Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын түсіну. Оқытудың ынталандыру теорияларымен танысу. «Қиын» оқушылармен қалай жұмыс жасау керектігін білу.Негізгі идеялар Оқытудағы кедергілер деген түсінікті біліп, сол кедергілерді жою қадамдарын жасай алады.

Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы
педагогика ғылымдарының докторы, профессор, «Сатылай кешенді оқыту»технологиясының авторы.
Тақырыбы:
«Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ» АТТЫ ОНЛАЙНҚАЛАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СЕМИНАР
МАҚСАТЫ:
Ж.Аймауытовтың әдістемелік мұраларындағы сабаққа қойылатын талаптар мен «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының үндестігін теориялық және практикалық түрде айқындау.
Кіріспе сөз:
Еліміздің басты нышандарының бірі – мемлекеттік тіл. Қазақстанның мемлекеттік тілі қазақ тілі екені Ата заңымызда 90-жылдардағы күрделі кезеңнің өзінде нақты жазылған. Біз тәуелсіздік дәуірінде ана тілімізді дамыту үшін барлық жағдайды жасадық. Осы аралықта қазақ тілінде білім беретін мектептер мен оқу орындарының, балабақшалардың саны еселеп көбейді.