Active methods in teaching a foreign language

Amirova Altynay Bekbayevna

master of arts, teacher-moderator, and methodologist of the Methodology Center of Astana

Topic:

Active methods in teaching a foreign language

Objective: to familiarize with the active methods in teaching a foreign language

Task:

— to describe the forms of active methods

Expected results:

— teachers will acquainted with the basic principles of active methods;
— teachers will use it in their pedagogical practice.

I am a digital and global citizen

Касымбекова Бекзада Шарапбаевна

№3 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі пәні мұғалімі

Theme of the lesson:

I am a digital and global citizen

Learning objectives:

Identify and share perspectives, listen and read actively, and respond respectfully to the perspectives of others

Lesson objectives:

Learn about Global Scholars program

-Identify the city, country and continent of the cities in their e-classroom collaboration on a map

-Discuss the Global Scholars Pledge and their responsibilities as Global Scholars

 Expected results:

Students begin to understand their role and responsibilities as Global Scholars. Students learn about the cities in their collaboration, the group of students from around the world with whom they will communicate in the e-classroom

Global Scholars Unit 2 Water every day

Абдыгаликова И.М.

Ж.Жабаев атындағы №4 мектеп-гимназиясының ағылшын тілі мұғалімі, Global Scholars жобасының мектептегі кординаторы

Тақырыбы:

Global Scholars Unit 2 Water every day

МАҚСАТЫ:

Unit 2 Water every day тарауы бойынша әдістемелік көмек беру, тақырыптардың және тапсырмалардың жасалу жолын үйрету.

МІНДЕТТЕРІ:

Күтілетін нәтиже:

Unit 2 Water every day тарауындағы тақырыптармен танысады, тапсырмалардың жасалу жолын үйренеді

Білім сапасын арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

Шакирова Шарипа Химановна

Әдістемелік орталық әдіскері

Тақырыбы:

Білім сапасын арттырудағы кедергілер және оларды шешу жолдары

МАҚСАТЫ:

Оқушының оқуында туындауы мүмкін кедергілерді және олардың оқуға деген ынтасын сақтап қалу мақсатында оқушыларға қолдау көрсету әдістерін анықтау. Оқытудың аффективтік теорияларымен және оқушыларды оқу үдерісіне тарту жұмысының әдістерімен таныстыру.

МІНДЕТТЕРІ:
Күтілетін нәтиже:

Оқудағы кедергілер зияткерлік, әлеуметтік және эмоциялық сипатта болатынын түсіну. Оқытудың ынталандыру теорияларымен танысу. «Қиын» оқушылармен қалай жұмыс жасау керектігін білу.Негізгі идеялар Оқытудағы кедергілер деген түсінікті біліп, сол кедергілерді жою қадамдарын жасай алады.

Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ

Оразахынова Нұрша Алжанбайқызы

педагогика ғылымдарының докторы, профессор, «Сатылай кешенді оқыту»технологиясының авторы.

Тақырыбы:

«Ж.АЙМАУЫТОВТЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК МҰРАЛАРЫНДАҒЫ САБАҚҚА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР МЕН «САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ОҚЫТУ» ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ ҮНДЕСТІГІ» АТТЫ ОНЛАЙНҚАЛАЛЫҚ ҒЫЛЫМИ-ПРАКТИКАЛЫҚ СЕМИНАР

МАҚСАТЫ:

Ж.Аймауытовтың әдістемелік мұраларындағы сабаққа қойылатын талаптар мен «Сатылай кешенді оқыту» технологиясының үндестігін теориялық және практикалық түрде айқындау.

Кіріспе сөз:

Еліміздің басты нышандарының бірі – мемлекеттік тіл. Қазақстанның мемлекеттік тілі қазақ тілі екені Ата заңымызда 90-жылдардағы күрделі кезеңнің өзінде нақты жазылған. Біз тәуелсіздік дәуірінде ана тілімізді дамыту үшін барлық жағдайды жасадық. Осы аралықта қазақ тілінде білім беретін мектептер мен оқу орындарының, балабақшалардың саны еселеп көбейді.

Күтілетін нәтиже: