Арнайы бейімделген спорттың пайдасы

Амантай Динара Мұратқызы

№1 «Байтерек» балабақшасының денешынықтыру жетекшісі

Тақырыбы:

Арнайы бейімделген спорттың пайдасы

МАҚСАТЫ:

Мектеп оқушылары мен ұстаздарды Американдық дебат форматының ережесімен таныстыру

МІНДЕТТЕРІ:

– дене шынықтыру да арнайы спортта да балалардың іс-әрекетіне, өздерінің физикалық және психологиялық сапаларын жетілдіруге бағытталған;
– арнайы физикалық жаттығуларды талап ету;
– жаттығулардың тиімділігі мен жүйелілігі, физикалық сапасы белгілі бір деңгейінде айқындалады.

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:

-адамның іс-әрекетінің маңызды бір формасы-адамның бір-бірімен қарым-қатынаста болуы;
-іс-әрекеттің басқа формаларында да, дене тәрбиелік және спорттық өнерімен шұғылдануда да жүзеге асуы;
– спорттық және дене тәрбиесінің іс-әрекеттері психологиялық ерекшеліктері анықталады.

Шулы аспап жасау арқылы ерекше оқушының музыкаға деген қызығушылығын арттыру.

Жумекенова Ж.Е.

Тақырыбы:

Шулы аспап жасау арқылы ерекше оқушының музыкаға деген қызығушылығын арттыру.

МАҚСАТЫ:

Мектеп оқушылары мен ұстаздарды Американдық дебат форматының ережесімен таныстыру

МІНДЕТТЕРІ:

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:

«Түзете-дамыту бағытында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері»

Каримова Айжан Қуанышбековна

№ 96«Аяла» арнайы балабақшасының әдіскері

Тақырыбы:

«Түзете-дамыту бағытында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері»

МАҚСАТЫ:

Түзете-дамыту бағытында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері арқылы баланы жан-жақты заманауи технологиялармен дамыта отырып, қызығушылықтарын арттыру..

МІНДЕТТЕРІ:

– Ақпараттық технологияны білім деңгейін тексеру бағытында қолдану;
– компьютерді мультимедиялық мүмкіндіктер арқылы көрнекі құрал ретінде пайдалану;
– жаңа технологиялардың тиімділігі мен жүйелілігін дамыту.

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
  • Балаларды шығармашылық белсенділікке, өз бетінше білімін жетілдіруге ынталандырады;
  • жаңа технологияларды қолдану белсенді және іскерлікпен меңгеруге үйретеді;
  • балаға өзіндік өмірлік тәжірибесін талдап қорытып, оның қалыптасқан құндылық жүйелерімен ара қатынасын ажырата білуге үйретеді;
  • өз ісіне баға беруге, сөйтіп өз мінез-құлқын қалыптастыруға үйретеді;
  • жаңа ғылыми білімдерді және олардың айқын тенденцияларын ажырата білуге үйретеді;
  • баланың дамуы мен дербес сана- сезімінің даму эволюциясын ескере отырып, білім берудің барлық түрлерін арттырады.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы арнайы педагог мамандары құжаттарының жүргізілуі

Смайыл Сандуғаш Серікболқызы

Әдістемелік орталықтың әдіскері

Тақырыбы:

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы арнайы педагог мамандары құжаттарының жүргізілуі

МАҚСАТЫ:

Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес балаларды оқыту мен тәрбиелеудің түзету процесін құру кезінде арнайы мамандарға көмек көрсету

МІНДЕТТЕРІ:

– ұйымдастырылған іс-әрекеті кестесін әзірлеу;
– жалпы сөйлеу тілі дамымаған балаларды тәрбиелеу мен оқытудың түзету жұмыстарын жүргізу;
– педагогтердің шығармашылық қабілеттерін өзін-өзі дамыту үшін
жағдай жасау, олардың кәсіби шеберлік деңгейін және жұмыстарын арттыру;
– балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен бейімділігіне сәйкес
дамуы үшін қолайлы жағдай жасау.

КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:

– арнайы педагогтер ұйымдастырылған іс-әрекетті құрастырады;
– жалпы сөйлеу тілі дамымаған балаларды тәрбиелеу мен оқытудың түзету жұмыстарын жүргізеді;
– педагогтер өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды;
– балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен бейімділігіне сәйкес
дамуы үшін қолайлы жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың кешенді тәсілдерін жоспарлайды.