
Көшен Құндыз Слетақызы
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
Балабақшадағы цифрлық технологиялар – мектепке дейінгі қашықтықтан оқытудың негізі
МАҚСАТЫ:
ақпараттық технология арқылы баланың шығармашылық ізденістері дамиды, белсенділігі артып, өз бетінше жұмыс істеу қабілеті, монологты, диалогты сөйлеу іскерліктері артады.
МІНДЕТТЕРІ:
- балаларды компьютерлік технологияның мүмкіндіктерімен таныстыру;
- интерактивті тақтамен жұмыс істеу дағдыларын меңгеру;
- балалардың танымдық және шығармашылық белсенділігін, білуге құмарлығын, қиялын, бейнелі ойлауын дамыту;
- баланың мектепке дайындығын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
- оқу-тәрбие және әдістемелік жұмысты жетілдірудің тиімді құралы болып табылады;
- балаларды оқыту процесін қызықты әрі тиімді етуге мүмкіндік береді.

Әзімбай Нұржамал Кәрімбердіқызы
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
Бастауыш сынып оқушыларының функционалдық сауаттылығын арттыру
МАҚСАТЫ:
Бастауыш сынып педагогтерінің функционалдық сауаттылығын дамытуда іс-тәжірибе алмасу
МІНДЕТТЕРІ:
– Баланың еркіндігі мен белсенділігін арттырады
– Шығармашылық тұрғыда ойлау қабілетін қалыптастырады
– Баланың өз бетінше шешім қабылдауға дағдыландырады
Күтілетін нәтиже:
Оқушының пәнді, тақырыпты терең түсіну мен үйренуге қызығушылығын дамыту.
Алған білімін сыныптан тыс жерде, кез-келген жағдайда тиімді пайдалана біліуін қамтамасыз етеді

Әзімбай Бибігүл Кәрімбердіқызы
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
Баланы мектепке даярлаудың психологиялық ерекшеліктері
МАҚСАТЫ:
Мектепалды сыныптары мен мектепке дейінгі білім беру ұйымдары педагогтерімен іс-тәжірибе бөлісу
МІНДЕТТЕРІ:
– педагогтерге баланы мектепке даярлаудың психологиялық ерекшеліктері, тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлі туралы түсінік беру
– тәрбиелеу мен оқытудың сапалы оңтайлы динамикасын анықтау
– ойын қызметінен оқу қызметіне біртіндеп өтуге дайындық негіздерін ұсыну
Күтілетін нәтиже:
– педагогтер баланы мектепке даярлаудың психологиялық бағыттарын ізденеді
– педагогтер тәрбие мен оқыту қызметінің мектепке дейінгі ұйым түлегін қалыптастырудағы рөлін зерделейді
– баланың даму мониторингін анықтайды
– баланы мектепке бейімдеу жолдарын жұмыс барысында қолданады.

Ахметова Жазира Батырбековна
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
МАҚСАТЫ:
МІНДЕТТЕРІ:
Күтілетін нәтиже:

Боранбаева Майра Сарсенхановна
Әдістемелік орталық әдіскері
Тақырыбы:
Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасы мазмұнын меңгеру бойынша мониторинг жүргізудің әдістемелік ұсынымдары
МАҚСАТЫ:
Балалардың Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасының мазмұнын игеруіне мониторинг жүргізуде педагогтерге әдістемелік көмек көрсету
МІНДЕТТЕРІ:
- мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдерін ұсыну
- мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің жағдайын зерделеу, сондай-ақ даму динамикасын көрсету;
- мониторинг жүргізу бойынша құжаттаманы ресімдеудің практикалық кеңестерін ұсыну.
Күтілетін нәтиже:
- мектеп жасына дейінгі балалардың біліктері мен дағдыларының дамуына мониторинг жүргізудің негізгі тәсілдерін түсінеді
- мектепке дейінгі ұйымдағы білім беру процесінің жағдайын зерделеуді, сондай-ақ даму динамикасын әзірлеуді үйренеді
- мониторинг жүргізу бойынша құжаттаманы ресімдеудің практикалық кеңестерін оқыту барысында қолданады