Амантай Динара Мұратқызы
№1 «Байтерек» балабақшасының денешынықтыру жетекшісі
Тақырыбы:
Арнайы бейімделген спорттың пайдасы
МАҚСАТЫ:
Мектеп оқушылары мен ұстаздарды Американдық дебат форматының ережесімен таныстыру
МІНДЕТТЕРІ:
– дене шынықтыру да арнайы спортта да балалардың іс-әрекетіне, өздерінің физикалық және психологиялық сапаларын жетілдіруге бағытталған;
– арнайы физикалық жаттығуларды талап ету;
– жаттығулардың тиімділігі мен жүйелілігі, физикалық сапасы белгілі бір деңгейінде айқындалады.
КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
-адамның іс-әрекетінің маңызды бір формасы-адамның бір-бірімен қарым-қатынаста болуы;
-іс-әрекеттің басқа формаларында да, дене тәрбиелік және спорттық өнерімен шұғылдануда да жүзеге асуы;
– спорттық және дене тәрбиесінің іс-әрекеттері психологиялық ерекшеліктері анықталады.
Жумекенова Ж.Е.
Тақырыбы:
Шулы аспап жасау арқылы ерекше оқушының музыкаға деген қызығушылығын арттыру.
МАҚСАТЫ:
Мектеп оқушылары мен ұстаздарды Американдық дебат форматының ережесімен таныстыру
МІНДЕТТЕРІ:
КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
Каримова Айжан Қуанышбековна
№ 96«Аяла» арнайы балабақшасының әдіскері
Тақырыбы:
«Түзете-дамыту бағытында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері»
МАҚСАТЫ:
Түзете-дамыту бағытында жаңа технологияларды қолдану ерекшеліктері арқылы баланы жан-жақты заманауи технологиялармен дамыта отырып, қызығушылықтарын арттыру..
МІНДЕТТЕРІ:
– Ақпараттық технологияны білім деңгейін тексеру бағытында қолдану;
– компьютерді мультимедиялық мүмкіндіктер арқылы көрнекі құрал ретінде пайдалану;
– жаңа технологиялардың тиімділігі мен жүйелілігін дамыту.
КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
- Балаларды шығармашылық белсенділікке, өз бетінше білімін жетілдіруге ынталандырады;
- жаңа технологияларды қолдану белсенді және іскерлікпен меңгеруге үйретеді;
- балаға өзіндік өмірлік тәжірибесін талдап қорытып, оның қалыптасқан құндылық жүйелерімен ара қатынасын ажырата білуге үйретеді;
- өз ісіне баға беруге, сөйтіп өз мінез-құлқын қалыптастыруға үйретеді;
- жаңа ғылыми білімдерді және олардың айқын тенденцияларын ажырата білуге үйретеді;
- баланың дамуы мен дербес сана- сезімінің даму эволюциясын ескере отырып, білім берудің барлық түрлерін арттырады.
Смайыл Сандуғаш Серікболқызы
Әдістемелік орталықтың әдіскері
Тақырыбы:
Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы арнайы педагог мамандары құжаттарының жүргізілуі
МАҚСАТЫ:
Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұнының талаптарына сәйкес балаларды оқыту мен тәрбиелеудің түзету процесін құру кезінде арнайы мамандарға көмек көрсету
МІНДЕТТЕРІ:
– ұйымдастырылған іс-әрекеті кестесін әзірлеу;
– жалпы сөйлеу тілі дамымаған балаларды тәрбиелеу мен оқытудың түзету жұмыстарын жүргізу;
– педагогтердің шығармашылық қабілеттерін өзін-өзі дамыту үшін
жағдай жасау, олардың кәсіби шеберлік деңгейін және жұмыстарын арттыру;
– балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен бейімділігіне сәйкес
дамуы үшін қолайлы жағдай жасау.
КҮТЕЛЕТІН НӘТИЖЕ:
– арнайы педагогтер ұйымдастырылған іс-әрекетті құрастырады;
– жалпы сөйлеу тілі дамымаған балаларды тәрбиелеу мен оқытудың түзету жұмыстарын жүргізеді;
– педагогтер өзін-өзі дамыту үшін жағдай жасайды;
– балалардың жас және жеке ерекшеліктері мен бейімділігіне сәйкес
дамуы үшін қолайлы жағдай жасайды;
ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды тәрбиелеу мен оқытудың кешенді тәсілдерін жоспарлайды.